Curs de formació

Curs de formació

by JORDI TABOADA TOBAJAS -
Number of replies: 9

Per a quan teniu previst fer un curs de formació per administrar la nova web?

Tenim un tutorial en format pdf disponible?

Gràcies

In reply to JORDI TABOADA TOBAJAS

Re: Curs de formació

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola Jordi,
sobre el curs de formació m'han comentat que està previst que comenci, com a molt tard amb el 2n torn de formació (al gener). Els materials ja estan força avançats però encara estan en fase de revisió.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Curs de formació

by JORDI TABOADA TOBAJAS -

Hola Mònica:

he mirat l'oferta de formació telemàtica i no he vist aquest curs de la nova intraweb. Llavors no es farà?

Gràcies i Bon Nadal

In reply to JORDI TABOADA TOBAJAS

Re: Curs de formació

by Laura Dominguez Piñol -

Hola, molts bones! estava llegint comentaris del fòrum. Estaria molt i molt bé poder fer una formació NODES. Pels que no sabem tant, ens aniria molt bé, passes moltes hores provant coses.

Gràcies i Bones Festes!

In reply to Laura Dominguez Piñol

Re: Curs de formació

by Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Jordi i Laura!

A les activitats telemàtiques del segon torn està prevista una amb el títol "Administració de NODES" que precisament fa referència a aquest curs que us havíem comentat. Hem afegit un enllaç a la pàgina principal d'aquest portal perquè sigui més fàcil localitzar-la.

Una abraçada i molt bones festes!

Sara


In reply to Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Curs de formació

by Laura Dominguez Piñol -

Hola! em volia apuntar al curs telemàtic de NODES i al fer la sol·licitud avui em diu que " ja he fet un nombre de màxim de sol·licituds". Suposo que he arribat al nombre màxim d'hores de formació per aquest curs. Vaig apuntar-me a cursos de formació a principi de curs i no vaig adonar-me que passava de les hores i d'haver sapigut que hi havia aquest de Nodes hagués prioritzat. Què faig ara? m'interessa molt fer aquest curs, em podeu ajudar?

Moltes gràcies!
Laura
In reply to Laura Dominguez Piñol

Re: Curs de formació

by XAVIER MELER GUTIERREZ -
Hola Laura,


Envia un correu amb la petició a formació@xtec.cat  formaciotac@xtec.cat el dia 18 (dilluns vinent) i et donarem d'alta al curs. 

Salutacions i gràcies pel teu interès, 
Xavi

In reply to XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Curs de formació

by Laura Dominguez Piñol -

Hola Xavier! en primer lloc gràcies per contestar, he enviat dos cops un email a aquesta direcció i me'l retornen. És correcta la direcció que m'has enviat?

Gràcies

Laura