Confirmació d'identitat al registre d'usuaris

Confirmació d'identitat al registre d'usuaris

per NOEMI NAVAS ARRANZ -
Nombre de respostes: 6

Estic com a alumna a la EOI de Santa Coloma, m'estic intentant registrar al Moodle per entrar com a alumna. Veig que fa servir àgora, per tant utilitzo l'usuari i la contrasenya que tinc a l'àgora de la intranet de l'escola on treballo i em diu que és incorrecte. He intentat crear-me un usuari nou amb una contrasenya nova i em dona error, em diu: error/auth email/auth emailnoemail El mensaje de error '¡Trató de enviarle un Email pero falló!' lo más probable es que se deba a una configuración incorrecta del servidor SMTP.

Hauria de rebre un mail per poder confirmar la meva identitat, però no rebo aquest mail i no puc confirmar ni entrar al moodle. Si intento entrar amb el nou usuari i contrasenya em diu: 

Necesita confirmar el acceso Hemos enviado un correo electrónico a (el meu correu electrònicEn él encontrará instrucciones sencillas para concluir el proceso. Si tuviera alguna dificultad, contacte con el Administrador del Sistema.

I no rebo cap correu ni a safata d'entrada ni a correu brossa. Què puc fer? Qui és l'administrador del sistema?

Moltes gràcies!


En resposta a NOEMI NAVAS ARRANZ

Re: Confirmació d'identitat al registre d'usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Noemí,

les dades d'accés a l'EOI te les han de facilitar des d'allà, segurament no són les mateixes que fas servir a l'Àgora del teu centre.

Pel que fa a la creació de l'usuari nou l'error que et dóna és perquè des de fa unes setmanes hi ha problemes en l'enviament de correus que afecten a diversos serveis XTEC, entre ells l'Àgora i es produeixen errors de forma intermitent. Torna a provar avui a veure si t'envia el correu de confirmació i així pots accedir a l'EOI.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Confirmació d'identitat al registre d'usuaris

per ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA -

Hola Mònica,

al moodle del meu centre també està passant que els alumnes es donen d'alta com a usuaris i mai reben el link de confirmació. El que els hem de dir és que ho vagin provant? Perquè jo he entrat al llistat d'usuaris del lloc i tenen l'usuari creat però no hi poden accedir perquè no han pogut confirmar perque el correu no arriba mai. 

Entenc que en aquest cas, jo com a administradora, he d'eliminar l'usuari per a que el puguin crear de nou, oi?

Moltes gràcies per avançat,

Sandra Àlvarez

En resposta a ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA

Re: Confirmació d'identitat al registre d'usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Sandra,

pots eliminar els usuaris perquè el tornin a crear o bé, ja que hi entres, pots anar a la llista d'usuaris i confirmar-los un a un. Depèn de quants usuaris siguin potser és la solució més efectiva.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Confirmació d'identitat al registre d'usuaris

per NOEMI NAVAS ARRANZ -

Hola!

Crec que ara ja està solucionat el problema de l'enviament de correus dels serveis xtec, tot i que segueixo sense rebre'n cap. Ara provo d'identificar-me amb l'usuari i la contrasenya amb els que vaig fer el registre i em surt el següent error:

phpCAS errorphpCAS::client(): CAS_TypeMismatchException: type mismatched for parameter $server_version (should be 'string '), NULL given. in /dades/html/moodle2/auth/cas/auth.phpon line 184

Què puc fer? Moltes gràcies!!!!

En resposta a NOEMI NAVAS ARRANZ

Re: Confirmació d'identitat al registre d'usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Noemí,

hauries de posar-te en contacte amb l'EOI per confirmar que el teu usuari està creat. Si no vas confirmar l'usuari hauràs de tornar a fer el registre.

Fins ara,

Mònica