Contrasenya de moodle no em funciona per nodes

Contrasenya de moodle no em funciona per nodes

per Glòria Giménez -
Nombre de respostes: 9

Hola bona tarda.

Soc Carme Pont la coordinadora d'informatica de l'escola Montnegre de La Batlloria i vull entrar a la meva pagina web de Agora Nodes. Poso la contrasenya que feia servir a Agora moodle i no em serveix, em dona error.

Algu sabria ajudar-me??Algu em pot donar un cop de mà??


Gracies per avançat!!!

En resposta a Glòria Giménez

Re: Contrasenya de moodle no em funciona per nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Glòria,

pel que hem pogut veure està activat l'accés a Nodes amb Moodle però no l'has configurat. Hauries de seguir les passes que trobaràs en aquest enllaç: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=1741&mode=entry&hook=2228

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya de moodle no em funciona per nodes

per Glòria Giménez -

Hola Monica.

He entrat en l'enllaç que m`has enviat i no em deixa  entrar a cap opció. Que he de fer doncs?

Gracies

En resposta a Glòria Giménez

Re: Contrasenya de moodle no em funciona per nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Glòria,

ens pots explicar amb detall què és el que vols exactament? si és accedir a Nodes ho has de fer amb l'usuari "admin" que es va enviar al centre en el moment de fer l'activació (el 3 de febrer passat). Aquest és el primer pas que has de fer per tal de poder configurar altres accessos com per exemple, l'accés amb usuaris de Moodle.

En el cas que no recordeu la contrasenya i tampoc trobeu el correu podeu sol·licitar una restauració de la contrasenya seguint les instruccions que trobareu aquí: Com demano la restauració de la contrasenya de l'usuari/ària "admin" d'un servei d'Àgora?

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya de moodle no em funciona per nodes

per Glòria Giménez -

Hola Mónica, he entrat al meu agora i no tinc l'opció a altres sol.licituts. Com ho he de fer doncs??

Necessito saber la contrasenya perque l'usuari l'he trobat regirant al meu agora. La persona que va fer l'alta com usuari  i te la contrasenya msant2, ja no esta al centre. Com ho he de fer doncs??


Gracies

En resposta a Glòria Giménez

Re: Contrasenya de moodle no em funciona per nodes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Glòria,
hem eliminat el gestor "msant2" i ara, ja podeu accedir amb el codi de centre i designar un altre gestor (pots ser tu mateixa). Un cop accediu amb el gestor nou ja podreu demanar la restauració de contrasenya.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya de moodle no em funciona per nodes

per M. Carme Pont Melero -

Hola Monica,

Ja ho he fet, he entrat amb el meu codi i contrasenya xtec, i ja he entrat al meu agora. Ja he fet la soll.licitut de restaurar la contrasenya.

Ara toca esperar la resposta.

Gràcies per la teva ajuda!!!


Carme Pont

En resposta a M. Carme Pont Melero

Re: Contrasenya de moodle no em funciona per nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

ja hem atès la petició de restauració de contrasenya.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya de moodle no em funciona per nodes

per Jorge Sánchez Pedraza -

Hola!

Al nodes del nostre institut hem afegit l'opció de validar-se a través de moodle, amb el meu usuari de moodle funciona, però he fet la prova amb usuaris d'alumnes que he afegit a moodle de forma massiva i surt el missatge "Bouncer say he refuses.", també he fet la prova amb l'usuari d'un alumne que s'ha autoinscrit recentment i surt el mateix missatge. Suposo que és perquè tenim restringit l'accés a Nodes amb els correus electrònics del professorat, oi? Hauríem de canviar el mètode de control si volem que accedeixi l'alumnat. És així?

Gràcies,

jorge

En resposta a Jorge Sánchez Pedraza

Re: Contrasenya de moodle no em funciona per nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jorge,

si teniu posat que només els usuaris XTEC poden accedir és normal que el sistema no deixi accedir als alumnes que no tenen compte XTEC.

Potser en el vostre cas una opció seria que tanquéssiu l'accés amb Google i mantinguéssiu només l'accés amb Moodle, d'aquesta manera només podran entrar els usuaris que estiguin donats d'alta al Moodle.

Fins ara,

Mònica