Esborrar missatges en bloc

Esborrar missatges en bloc

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 10

Bon dia,

Hi ha alguna manera de poder esborrar o marcar com a llegits els missatges en bloc quan en tens molts sense necessitat de fer-ho un a un?

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Esborrar missatges en bloc

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

parles de missatges privats o de missatges del fòrum?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrar missatges en bloc

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

em referia als dos tipus, que apareixen tots acumulats a Missatges. Explico una mica més el cas. Tinc una professora en el meu curs com a no editora. Al llarg del curs li han anat arribant els missatges dels fòrums dels meus alumnes i ella no els ha llegit. Ara es troba que té 172 missatges per llegir i no veiem la manera de marcar-los com a llegit en bloc, només anant un a un, cosa que li suposarà una bona estona de feina.

Gràcies i fins ara.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Esborrar missatges en bloc

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

els missatges del fòrum sí que es poden marcar com a llegits tots alhora:

Si aquest no fos el cas complet del que expliques, passa'ns l'enllaç al curs i a veure si podem acabar de trobar la solució.


Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrar missatges en bloc

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

Em referia als missatges que l'usuari té acumulats, que poden provenir de fòrums als que està subscrit, però també de comunicacions d'altres usuaris. Si no els llegeix es van acumulant i perquè desapareguin no veig altra manera que llegir-los un a un. És així o hi ha alguna manera de posar-los tots com a llegits?


Gràcies.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Esborrar missatges en bloc

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

no hi ha forma de fer-ho automàtic. El que pot fer és entrar a "Tots els meus missatges" perquè quedin marcats com a llegits.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrar missatges en bloc

per JOSEP BORRAS MORA -

El problema és que  "Tots els meus missatges" està a sota i si hi ha més de 8 o 9 missatges no s'hi pot accedir, es queda amagat. Entenc que no hi ha altra manera que anar esborrant els missatges un per un en aquest cas.

Bé, gràcies de totes formes Mònica. 

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Esborrar missatges en bloc

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
ens pots dir el nom de l'usuari al que li passa això? podem mirar d'entrar com ell a veure si trobem alguna forma de millorar la visualització o us podem passar un enllaç directe per accedir a Tots els missatges.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrar missatges en bloc

per JOSEP BORRAS MORA -
Aquesta és una de les usuàries a qui passa. 


Per cert estic rebent constantment còpies del teu últim missatge d'aquest fòrum al meu correu, des de les 15:10 n'he rebut ja 67!

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Esborrar missatges en bloc

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

crec que la forma més ràpida és accedir a la missatgeria des del menú:

Un cop dins, cada vegada que faci clic a un dels noms dels remitents es marcaran com a llegits els missatges. Més ràpid ja no es pot fer.

Respecte als missatges repetits és una incidència que es dóna des de fa unes setmanes i que encara no està solucionada, a vegades deixen de rebre's els missatges resum dels fòrums i d'altres s'envien de forma repetida. Hem traslladat la incidència als responsables de l'enviament de correus per tal que ho puguin solucionar.

Fins ara,

Mònica