Preguntes dels qüestionaris mogudes a "Nucli del sistema"

Preguntes dels qüestionaris mogudes a "Nucli del sistema"

per Alejandro Hernández -
Nombre de respostes: 3
Bon dia
La base de dades de preguntes de qüestionaris realitzades per profes del meu centre (unes 190) han canviat a un directori/categoria anomenat "Nucli del sistema"
A aquesta categoria nomès puc accedir jo com administrador.
Podria realitzar una exportació de les preguntes, però no de les categories on estan ficades, cosa que causaria un enrenou.

Es pot traslladar tot el contingut d'aquest "nucli del sistema" a un altre lloc respectant l'estructura?

http://agora.xtec.cat/ies-cal-lipolis/moodle/
Gràcies 1000

En resposta a Alejandro Hernández

Re: Preguntes dels qüestionaris mogudes a "Nucli del sistema"

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Alejandro!

Potser podeu revisar els permisos dels professors editor perquè o bé puguin gestionar les categories (moodle/question:managecategory) o bé, com a mínim, puguin moure (moodle/question:moveall) o utilitzar (moodle/question:useall) totes les categories (i no només les seves).

Si l'únic que voleu és moure-les a alguna altra categoria ho haureu de fer vosaltres de forma manual ja que, des de les eines d'administració d'Àgora no hi ha cap funcionalitat que ens ho permeti fer.

Esperem que trobeu la millor forma de fer-ho. Potser algun dels nostres mega-experts en Moodle coneix alguna altra opció que us permeti fer el que demaneu!! A veure si volen compartir amb nosaltres algun d'aquests trucs que tant i tant ens agraden!!

Bezos, abrasos i sort!!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Preguntes dels qüestionaris mogudes a "Nucli del sistema"

per Alejandro Hernández -
Hola Sara
He revisat el que em dius i els tres permisos que em comentes consten com "Concedits" al Rol "Professor editor"
He vist una categoria anomenada "Nucli del sistema" però els permisos que allà es poden concedir no semblen fer referència a visualitzar categories de preguntes.
Seguiré remenant permisos.
Fins ara
En resposta a Alejandro Hernández

Re: Preguntes dels qüestionaris mogudes a "Nucli del sistema"

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Alejandro!

Si ho trobes ja ens ho explicaràs per si algú altre s'ho troba... I sinó també podem creuar els dits a veure si algun dels nostres mega-cracks de Moodle vol compartir amb nosaltres com fer-ho, jejeje.

Bezos, abrasos i sort!!

Sara