importació massiva

importació massiva

per Xavier Marsal Molero -
Nombre de respostes: 3

Hola,

Dissabte vaig estar preparant el fitxer csv per importar massivament els alumnes d'aquest curs i vaig cveure agradablement com existia un altre cop la possibilitat d'afegir els camps firstname, lastname1, lastname2, així com forcechgpass. Vaig haver de treballar per modificar el csv i així fer ús d'aquestes opcions i ara (diumenge nit) quan executo la importació no 'admet aquests camps i em surten com a camps possibles els mateixos que el curs passat, Estic confós. M'ho podeu aclarir? Ara estic sense alumnes entrats!

Xavi

En resposta a Xavier Marsal Molero

Re: importació massiva

per Xavier Marsal Molero -

Solucionat!

Potser pot servir a algú altre, així que no esborro el missatge i el completo amb la solució al meu problema.

El problema era que executa va des de administració | usuaris | desplegable crea un usuari nou | importa usuaris.

Per poder usar aquests altres camps cal fer-ho des de Administració | Mòduls IW | Usuaris i llavors l'opció Importa csv. ;)

Al tanto, al fer el csv triar delimitador de camp ; delimitador de text en blanc.

Xavi

En resposta a Xavier Marsal Molero

Re: importació massiva

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Xavi,

La funcionalitat d'importar usuaris amb el nom i cognom és del mòdul IWusers, que és un mòdul addicional nostre per ampliar les funcionalitats del mòdul propi del Zikula. Fa uns mesos vàrem recuperar aquesta funcionalitat del nostre mòdul que es va perdre a la darrera actualització major de la Intraweb.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora