Bon dia,
Intento demanar ampliació i em surt el missatge
No s'ha indicat ni l'ID ni el codi del client.
Què he de fer?
fa dies que ho intento
Gràcies
Teresa Niubò
Bon dia,
Intento demanar ampliació i em surt el missatge
No s'ha indicat ni l'ID ni el codi del client.
Què he de fer?
fa dies que ho intento
Gràcies
Teresa Niubò
Hola Teresa,
ens pots explicar pas a pas el que fas? i adjuntar-nos una captura de pantalla de l'error?
Fins ara,
Mònica
Bon dia,
Faig el següent:
. entro a l'àgora amb el meu codi d'usuari
. informació/llistat de centres/pàgina 3
.Entra - ho faig amb el codi del centre
.el meu àgora/ sol·licita més espai/ampliació de quota
Em surt el missatge
Gràcies,
Teresa
Hola Teresa,
pel que veig intentes demanar l'ampliació de quota amb l'usuari del centre i aquest procés l'ha de fer un gestor/a. Com que tu mateixa ets gestora, només has d'accedir al Portal d'Àgora amb el teu usuari XTEC i fer la sol·licitud.
Si tens qualsevol problema ens ho dius i ens ho tornem a mirar.
Fins ara,
Mònica
No se com ho de de fer! Sempre ho havia fet d'aquesta manera.
On he d'entrar del portal?
Teresa
Bon dia,
Ahir vaig fer el que em vareu dir i vaig veure que teníem molt espai ocupat per còpies de seguretat. Les vaig esborrar però no ha estat suficient.
Vaig demanar llavors l'ampliació de quota i avui m'han tornat a enviar el missatge que era ple. Ho he comprovat i és cert.
Què fem? No podem penjar res!
Gràcies
Hola Teresa,
les ampliacions no són automàtiques, durant el dia d'avui mirarem de resoldre la petició.
Fins ara,
Mònica