Problemes amb els missatges

Problemes amb els missatges

par MARIA DOLORS CASAS MATAVERA,
Nombre de réponses : 7

Bon dia:

Em trobo que quan vull enviar un  correu  a  qualsevol   grup  ,  no m’ho deixa fer.   Em surt aquests missatge d’error.

Error! A problem occurred while sending an e-mail message to 's:5:"admin";' (s:17:"a8018029@xtec.cat";) with subject 'CARTA D'INICI DE CURS'

Error! A problem occurred while sending an e-mail message to 's:5:"admin";' (s:17:"a8018029@xtec.cat";) with subject 'CARTA D'INICI DE CURS'

Error! A problem occurred while sending an e-mail message to 's:5:"admin";' (s:17:"a8018029@xtec.cat";) with subject 'CARTA D'INICI DE CURS'

Només el rebo jo com administradora. Si els envio a un sol grup, no tinc problemes. Com ho puc sol.locionar?.

Sóc de l’escola:  http://agora.xtec.cat/ceiplesescolesdegurb/intranet

Moltes gràcies

MDolors Casas.

En réponse à MARIA DOLORS CASAS MATAVERA

Re: Problemes amb els missatges

par ANTONI GINARD LLADO,

     Hola Maria Dolors,

Darrerament el servei d'enviament de correu electrònic de la XTEC ha tingut alguns problemes, així que podria ser que hagis provat de fer l'enviament en algun moment en que no funcionava correctament. Podries fer el següent?

1.- Tornar a provar d'enviar el missatge.

2.- Si torna a fallar, indica'ns quines dades introdueixes en el formulari (el cos del missatge no cal) i un parell o tres d'usuaris a qui puguem enviar un missatge de prova. Així intentarem reproduir-ho.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En réponse à ANTONI GINARD LLADO

Re: Problemes amb els missatges

par MARIA DOLORS CASAS MATAVERA,

Bon dia:

He provat d'enviar un missatge a qualsevol grup seleccionant manualment els usuaris, uns 75 usuaris cada vegada, les 3 primeres tramesses ha funcionat, però després em torna ha donar error. pocs usuaris funciona.  

Nom del remitent:  Les Escoles de Gurb
Adreça a on s'han d'enviar les respostes: ceiplesescolesdegurb@xtec.cat
Assumpte: Carta inici de curs
Missatge
un correu d'usuari mdmatavera@hotmail.com i un altre mdmatavera@gmail.com

Gràcies

MDolors Casas

http://agora.xtec.cat/ceiplesescolesdegurb/intranet/


En réponse à MARIA DOLORS CASAS MATAVERA

Re: Problemes amb els missatges

par ANTONI GINARD LLADO,

       Hola M Dolors,

Pensem que el problema pot estar en alguna adreça de correu que no sigui vàlida. Hem canviat l'adreça de l'xtecadmin, que no era vàlida expressament. Podeu tornar a fer la prova? Així mateix us recomanem que en el camp Envia els missatges en lots (batch) indiqueu un valor més petit que el que apareix per defecte, per exemple 50.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En réponse à ANTONI GINARD LLADO

Re: Problemes amb els missatges

par MARIA DOLORS CASAS MATAVERA,
Hola Toni.
No funciona. Ara només s'envien els del últim grup creat. la promoció del 2012, que és el grup de p3.
també he canviat Envia els missatges en lots (batch) a 50 i res.
No se com fer-ho. Tinc que enviar El missatge de l'última notícia, que efecta el 1r dia de curs. i no hi ha manera. Els de prova m'han arribat, però jo també estic al grup de p3, ja que tinc el meu correu hotmail a tots els grups per assegurar que arriben bé els missatges.
Salutacions
MDolors Casas


En réponse à MARIA DOLORS CASAS MATAVERA

Re: Problemes amb els missatges

par ANTONI GINARD LLADO,

      Hola M Dolors,

El servei d'enviament de correu del Departament dóna un missatge d'error que no descriu gens el problema i no sabem què provoca que els missatges no s'enviïn.

Per aquest motiu, us proposem una segona opció: canviar el mètode d'enviament per utilitzar el servei de Google. Aquest servei funciona d'una altra manera i requereix que deseu la contrasenya del correu del centre a la Intraweb. Per a que ho pugueu provar us ho hem deixat configurat, només falta que actualitzeu la contrasenya en aquesta pàgina (ara hi ha una contrasenya antiga). Hauràs d'entrar com a administradora:

http://agora.xtec.cat/ceiplesescolesdegurb/intranet/index.php?module=mailer&type=admin&func=modifyconfig


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En réponse à ANTONI GINARD LLADO

Re: Problemes amb els missatges

par MARIA DOLORS CASAS MATAVERA,

Hola Toni:

Moltes gràcies!!Ara puc enviar correus des del correu de l'escola però  ho haig de fer des de  l'usuari  ADMIN

quan  abans podia fer-ho des de qualsevol usuari. l'altre problema és que l'haig d'enviar per lots a 50 però no em queda fixa i cada cop torna a posar-se el 100. m'ho podries configurar a 50?

El problema més greu però es que tots els missatges d'error que  genera van al correu de l'escola i al ser 306 usuaris el col·lapsa. com ho podríem arreglar?

Seria possible passar-nos a la nova plataforma NODES per sol.solucionar tots aquests problemes?

Salutacions!

MDolors Casas


En réponse à MARIA DOLORS CASAS MATAVERA

Re: Problemes amb els missatges

par ANTONI GINARD LLADO,

     Hola M Dolors,

El canvi del sistema d'enviament no provoca cap canvi en el nivell d'accés de la funcionalitat, és a dir, els que hi podien accedir abans, hi haurien de poder seguir accedir ara. Ens pots indicar algun usuari/ària que no hi pugui accedir i, també, quins passos fa per accedir-hi?

Pel que fa al nombre de destinataris del lot, ho pots fer amb el valor per defecte (100). Si ho vols fer amb un número diferent, l'hauràs de canviar cada vegada, perquè aquest paràmetre no es desa enlloc.

Pel que fa als missatges d'error, imagino que provenen d'adreces que no són vàlides. En aquest cas teniu dues opcions: (1) deixar en blanc l'adreça de correu dels usuaris que donen error o (2) a la configuració del correu del centre, crear un filtre per a que arxivi automàticament aquests missatges. Jo us recomano la primera.

Pel que fa a Nodes, aquesta plataforma no incorpora cap funcionalitat de Mailing, de manera que no tindríeu la possibilitat d'enviar correu electrònic als usuaris.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora