Traslladar activitat/url/arxiu.... d'un tema a un altre tema dins del mateix curs

Traslladar activitat/url/arxiu.... d'un tema a un altre tema dins del mateix curs

per SILVIA MEJIAS TARANCON -
Nombre de respostes: 9

Hola a tots i totes,

Resulta que estem reestructurant el moodle del centre i volem traslladar activitats/url/arxius d'un tema a un altre i no ho sabem fer. 

Us prego que ens ajudeu.

Moltes gràcies, Silvia.

En resposta a SILVIA MEJIAS TARANCON

Re: Traslladar activitat/url/arxiu.... d'un tema a un altre tema dins del mateix curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Sívlia,

per moure activitats i recursos d'un tema a un altre només cal fer clic a Activa edició i arrossegar la creueta al lloc on voleu que es mogui, ja sigui dins del mateix tema o a un altre.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Traslladar activitat/url/arxiu.... d'un tema a un altre tema dins del mateix curs

per SILVIA MEJIAS TARANCON -

Hola Mònica,

Moltes gràcies per la resposta però no em deixa fer-ho, em permet moure l'arxiu/url/etc.... però dins del mateix tema no pas a un altre tema per ser més entenedora he fet una captura de pantalla. ¿Potser el moodle que tenim instal·lat no té aquesta opció o és un altre mecanisme? SilviaDetall espais que permet moure els arxius

En resposta a SILVIA MEJIAS TARANCON

Re: Traslladar activitat/url/arxiu.... d'un tema a un altre tema dins del mateix curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Sílvia,

ens pots passar l'URL del curs per fer-hi una ullada?

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Traslladar activitat/url/arxiu.... d'un tema a un altre tema dins del mateix curs

per SILVIA MEJIAS TARANCON -

Hola Mònica, et concreto l'URL del curs, tal com em sol·licites:

http://agora.xtec.cat/cfacornella/moodle/course/index.php?categoryid=101

El curs objecte de la pregunta és COMPETIC2 Tarda.

Si necessites alguna dada més m'ho dius.

Moltes gràcies, Silvia.

En resposta a SILVIA MEJIAS TARANCON

Re: Traslladar activitat/url/arxiu.... d'un tema a un altre tema dins del mateix curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Sílvia,
només volia comprovar que tot funciona correctament. El problema que tens és que fas clic a la creueta, el que has de fer és arrossegar. Si fas clic s'obre la finestra que mostres però si arrossegues ha de funcionar correctament.

Ja ens diràs si ho aconsegueixes.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Traslladar activitat/url/arxiu.... d'un tema a un altre tema dins del mateix curs

per SILVIA MEJIAS TARANCON -

Hola Mònica,

Tal com has dit he arrossegat l'arxiu i no em deixa, em deixa arrossegar però dins del mateix tema. I el que he fet és el següent he clickat la creuta i la finestra emergent em permet anar a qualsevol lloc del tema i a l'inici de la secció general, per la qual cosa l'arxiu l'he traslladat a l'inici de la secció general, m'he anat, bé he saltat al tema on volia l'arxiu i clickant novament la creuta m'ha permés desixar l'arxiu al lloc del tema que m'interessava del tema que volia. És una llàstima que no et deixi el moodle arrossegant directament i ho hagis de fer en més passos, però el que compta és que l'he fet al final.

Moltes gràcies, Silvia.

En resposta a SILVIA MEJIAS TARANCON

Re: Traslladar activitat/url/arxiu.... d'un tema a un altre tema dins del mateix curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Sílvia,

el Moodle sí que permet arrossegar aquests recursos o activitats. Potser hi ha algun problema amb el navegador que feu servir? Ens pots donar dades de navegador i versió amb què ho has provat? Pots provar amb d'altres navegadors o ordinadors?


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Traslladar activitat/url/arxiu.... d'un tema a un altre tema dins del mateix curs

per SILVIA MEJIAS TARANCON -

Hola Mònica,

Ho acabo de fer en el mozilla firefox i els temes surten desplegats i m'ha deixat. Abans ho feiea en el google chrome i per poder passar d'un tema a un altre havies de saltar. No entenc per puè els temes en el google chrome no surten desplegats. Bé, a partir d'ara sempre fire fox. 

Aprofito per fer-te una altre qüestió, puc vincular un tema a una taula resum que tinc a l'inici de la secció general, a fi que clickant directament vagi al tema, com si fos una url, es pot fer? 

Moltíssimes gràcies, Silvia.

En resposta a SILVIA MEJIAS TARANCON

Re: Traslladar activitat/url/arxiu.... d'un tema a un altre tema dins del mateix curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Sílvia,

Genial que ho hagis aconseguit!

Pots provar a fer servir un URL d'aquest tipus a veure si et funciona: http://agora.xtec.cat/cfacornella/moodle/course/view.php?id=XXX&section=Y

On diu XXX has de posar el número del curs que t'apareix a l'URL. On diu Y, has de posar la secció a la que vols enllaçar.


Fins ara,

Mònica