Reiniciar curs

Reiniciar curs

par Juan Pedro Arcos Escribano,
Nombre de réponses : 3

Perdoneu, ja sé que ha sortit més d'una vegada el tema però...

Estic fent servir Reinicia per tal de suprimir alumnat d'un curs i poder fer inscripció del nou alumnat. I en algun cas ho he aconseguit però en d'altres no tot i fer servir "Seleccionar el valor per defecte" i fins i tot marcar jo aquests valors de forma manual, suprimint prèviament agrupacions, etc.

He repassat, crec, diferents intervencions al fòrum (i el manual a b3_cursos i altra suport escrit) i pel que veig algunes vegades cal que aquest reinici us ho diem i el feu vosaltres. Hi ha alguna altra forma de fer-ho? Ho dic per que seran uns quants cursos i m'agradaria passar aquesta informació al professorat per tal que cadascú/cadascuna ho faci en els seus cursos.

En réponse à Juan Pedro Arcos Escribano

Re: Reiniciar curs

par Juan Pedro Arcos Escribano,

Us passo l'enllaç a un curs concret, meu, del qual no puc suprimir l'alumnat inscrit fent servir Reinicia.

En réponse à Juan Pedro Arcos Escribano

Re: Reiniciar curs

par Juan Pedro Arcos Escribano,
Podria ser que no es pugui reiniciar l'alumnat quan les inscripcions les varem fer fent servir les cohorts? He provat en el curs que us anotava i si, penso que ho he pogut fer, he pogut suprimir alumnat inscrit però amb la icona Suprimeix des d'Usuaris/Mètodes d'inscripció.
No obstant això si hi ha alguna altra forma de fer-ho si us plau em doneu un cop de mà.
(ho sento, no us dono temps per a contestar-me però, ja ho sabeu, demanem ajuda però ho continuem intentant!)
 
En réponse à Juan Pedro Arcos Escribano

Re: Reiniciar curs

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Juan Pedro,

aquest error se solia donar quan un curs tenia tasques duplicades, alheshores ho solucionàvem nosaltres de forma senzilla, però en aquest cas, l'error que apareix és diferent i de moment, encara no hem trobat la raó. Ho mirarem el més aviat possible i et direm alguna cosa.

Si de moment et trobes algun altre curs ens ho dius i ens ho mirem a veure si esbrinem més coses.

Fins ara,

Mònica