Identificació amb xtec/google o usuaris moodle?

Identificació amb xtec/google o usuaris moodle?

von CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -
Anzahl Antworten: 1
Bona tarda.


Després de valorar diferents alternatives, vaig optar pel "Wordpress Social login" (fent click a la "G" i fent el login amb compte xtec) perquè els mestres de la meva escola entressin amb el seu codi xtec i puguessin escriure entrades als blocs de les seves classes mitjançant la pàgina de l'escola -Nodes. Ja he afegit el llistat dels mails dels mestres del claustre a l'apartat de "control d'accés" del social login. 


Per una altra banda, com no veia molt clar l'espai privat nodes (donava errades quan entraven els mestres)  i em corre bastant pressa, vaig optar per fer servir el moodle com a espai interactiu entre mestres. Com no em vaig ensortir amb la identificació amb google amb moodle (porto dies intentant-ho però no hi ha manera, seguint manuals, vaig trobar una opció d'identificació amb google, però era qualsevol que tingués compte, no podía restingir a qui jo volia) vaig crear usuaris manualment, amb una sola contrasenya per a tothom: vaig optar per deixar d'username el seu codi xtec i una mateixa contrasenya per a tothom que després, si volen, poden canviar. No volia que haguessin de registrar-se ells manualment perquè si no, és un embolic. Ja els tinc creats i els he donat permís per entrar al "curs" que he creat. 

Ara bé, he vist (too late) que també hi ha la possibilitat que aquests usuaris moodle entrin i puguin editar a Nodes, així que no sé què fer... Millor que s'identifiquin amb l'usuari moodle que ja he creat i així no han d'anar amb dos tipus d'identificació? Porto un embolic... L'opció ideal sería que els dos llocs tinguessin el mateix sistema d'identificació, perquè serà un embolic...

Gràcies pels consells,

Christian

http://agora.xtec.cat/escolacanserra/ 

Als Antwort auf CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Identificació amb xtec/google o usuaris moodle?

von XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Christian, 

Qualsevol de les dues opcions Moodle o Google són bones per Nodes. Convé no barrejar mètodes de validació per no despistar als usuaris. 

Com espai d'intercanvi, Nodes té moltes avantatges, et recomano que li donis una segona oportunitat (quines errades vas trobar?)
Permet crear grups(nodes) per interessos i té un sistema de subscripció de correu molt flexible. 


Fins ara,
Xavi