autentificació amb Google

autentificació amb Google

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Nombre de respostes: 5

He intentat configurar l'autentificació amb Google i no em deixa. Aquí teníu una captura del missatge d'error.

(Hi ha dos intents, tots dos fallits)


Fitxer adjunt Captura de pantalla 2015-08-25 a les 12.52.05.png
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: autentificació amb Google

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Agustí!

El projecte que has de fer servir per configurar al Moodle la validació dels usuaris Google és el mateix que ja tens per Nodes (és a dir, després de configurar-ho, a la primera captura de pantalla que has enviat continuaràs tenint un únic "API Project").

Per intentar-te ajudar necessitem que ens confirmis el següent:

APIs habilitades
  • Les dades que has a la pàgina de configuració de les API de Google en intentar crear la del Google+ per la validació (sobretot ens interessa l'URL que heu introduït que hauria de ser quelcom de l'estil http://agora.xtec.cat/nomdelcentre/moodle/auth/googleoauth2/google_redirect.php).

Quan ens feu arribar aquesta informació mirarem on pot estar el problema. Hem fet una prova ràpida a un altre espai on ho tenim configurat i el servei està funcionant. Per tant imaginem que el problema deu estar a algun dels passos de la configuració.

Una abraçada,

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: autentificació amb Google

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -

Gràcies Sara (sempre tant eficients vosaltres...)

Ho he provat i he tingut que afegir a CREDENCIALS > URLs de redireccinamiento autorizados la 

http://agora.xtec.cat/esc-assis/moodle/auth/googleoauth2/google_redirect.php

i penso que me n'he sortit.

Tot i així us faig una captura per tal de si us podeu fer un cop d'ull per si de cas he comès algun error.

Un suggeriment, si és correcte elque he fet, el podeu afegir a la informació de les PMF ja que suposo que hi ha molts centres que a lo millor treballen ammb NODES i MOODLE i es podrien trobar amb el mateix inconvenient.

I gràcies

(Editat per Administrador/a XTEC - Missatge original enviat el dimecres, 26 agost 2015, 19:23)

Fitxer adjunt Captura de pantalla 2015-08-26 a les 19.16.13.png
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: autentificació amb Google

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Agustí!

Excel·lent notícia!! Efectivament, sembla que ara tot està configurat correctament Somrient

Gràcies a tu també pel teu comentari! El tindrem en compte i revisarem la documentació per intentar que altres companys que es trobin amb la teva mateixa situació no tinguin el mateix dubte.

Una abraçada,

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: autentificació amb Google

per CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -
Bon día.


Jo he intentat seguir els pasos i fer servir les dades del ID de client que vaig fer servir per l'autentificació amb google a Nodes (allà sí funciona), però no m'acaba de funcionar.

He seguit tots els pasos, però quan intento entrar al moodle amb el meu xtec personal, em surt la captura que us adjunto. 

 Una vegada estigui arreglat, qualsevol persona amb correu xtec podrà entrar? A mí m'interessa que només les persones del claustre puguin entrar amb el seu xtec.. Com ho podria fer?


Fitxer adjunt error compte xtec moodle can serra.jpg
En resposta a CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: autentificació amb Google

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Christian,

per configurar l'autenticació amb Google al Moodle has de fer servir les dades que hi ha en aquesta PMF: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=1801, no són les mateixes que per Nodes.

Per altra banda, sí que un cop configurat i limitat l'accés a comptes XTEC podran entrar tots els usuaris XTEC, de totes maneres, pensa que tot i que puguin entrar altres usuaris que no siguin de teu centre, no tindran accés a res.

Fins ara,

Mònica