Calendari

Calendari

par Jesus Ignacio Cañizares Gutierrez,
Nombre de réponses : 6

Hola,

Estic fent proves amb un calendari google al giny Grup-classe: El blog de 4B. Tot i que tinc esdevenimens  al calendari, a la barra lateral sempre em surt "No hi ha cap esdeveniment per mostrar."

Si faig servir el següent codi que he obtingut del forum "Pàgina del calendari amb 2 columnes"  si em surten correctament els esdeveniments.


<div>
<div style='width: 50%; float: left; padding: 2px'>
Els propers events són:
[gcal id="248, 425" interval="events" interval_count="5" display="grouped-list"]
</div>
<div style='width: 50%; float: left; padding: 2px'>
Aquí podeu consultar el calendari escolar del centre.
[google-calendar-events id="248, 425" type="ajax"]
</div>
</div>

Quin és el problema? 

He de fer dos calendaris amb la mateixa id però amb presentacions diferents: "graella i llistat" per mostrar el calendari i el llistat? Com puc, a una barra lateral mostrar calendari més llistat escrit  d'esdeveniments?

Saluacions


En réponse à Jesus Ignacio Cañizares Gutierrez

Re: Calendari

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Jesús,

ens pots enviar l'enllaç amb la pàgina al calendari que no et funciona bé?

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Calendari

par Jesus Ignacio Cañizares Gutierrez,

http://agora.xtec.cat/iesgabrielamistral/categoria/eso/eso-4/eso-4b/

Aquí els tens.

Salutacions


En réponse à Jesus Ignacio Cañizares Gutierrez

Re: Calendari

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Jesus,

en la creació del calendari hem posat Graella en comptes de llista i ara ja esvisualitza correctament tant la graella com la llista al giny.


Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Calendari

par Jesus Ignacio Cañizares Gutierrez,
Doncs estic fent proves a la web que teniu que es regenera cada hora i no funciona de la mateixa manera que a la meva web.

Salutacions


En réponse à Jesus Ignacio Cañizares Gutierrez

Re: Calendari

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Jesus,

l'espai que es regenera està pendent d'actualitzar, precisament el calendari és una de les coses que es van actualitzar en la darrera pujada així que per això no funciona igual. Esperem poder actualitzar aquests espais en les properes setmanes.

Fins ara,

Mònica