Configuració d'accés a NODES amb usuaris de Google

Configuració d'accés a NODES amb usuaris de Google

per Jorge Sánchez Pedraza -
Nombre de respostes: 4

Hola!

He intentat fer la Configuració d'accés a NODES amb usuaris de Google de la web nodes del meu institut (iesdali) seguint la guia de les preguntes freqüents, i la pàgina em torna el missatge "No se han encontrado ID de cliente.". Ho estic fent amb el meu usuari de la XTEC, s'ha de fer amb l'usuari de l'institut? Estic fent servir la nova Google console developers, amb l'enllaç que surt a la guia no veia l'opció Credencials al menú de l'esquerra.

Gràcies,

jorge

En resposta a Jorge Sánchez Pedraza

Re: Configuració d'accés a NODES amb usuaris de Google

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jorge,

pel que veig al vostre Nodes no està configurada la part WP Social Login (https://agora.xtec.cat/iesdali/wp-admin/options-general.php?page=wordpress-social-login&wslp=networks) potser és per això que et falla? Hi has de posar les dades obtingudes de Google. Si de cas, tot i que falli deixa-ho configurat per poder veure nosaltres mateixos l'error.

Amb l'usuari del centre no hauríeu de tenir cap problema per configurar-ho, en la mesura que pugueu feu-ho amb aquell i seguint les instruccions del document, si hi ha alguna pantalla o punt diferent ens envies la captura de pantalla i ho mirem (i si cal actualitzem la documentació).

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configuració d'accés a NODES amb usuaris de Google

per Jorge Sánchez Pedraza -

Hola Mònica,

Gràcies per la teva resposta.

El que passa és que la pàgina https://console.developers.google.com/ costa molt de carregar, per això ahir ho vaig provar tard a la nit Complicitat i sí que va carregar, però quan clicava a Crear un client ID em tornava a la pàgina de demanar un nou client i no em donava el Client ID ni el Cient Secret, per això no podia configurar Nodes amb aquestes dades. Això ho vaig provar amb el meu usuari de la XTEC, ara ho estic provat amb l'usuari de l'institut, però la pàgina de developers de Google torna a no carregar. Ho aconseguirem! Somrient

Us diré alguna cosa,

salutacions,

jorge

En resposta a Jorge Sánchez Pedraza

Re: Configuració d'accés a NODES amb usuaris de Google

per Jorge Sánchez Pedraza -
Hola Mònica,

Aconseguit! dancer.png. Finalment ho he fet amb l'usuari de l'institut i amb l'adreça que surt a les preguntes freqüents (https://code.google.com/apis/console#access), i no amb la nova que dóna Google. El que passa és que han canviat una mica el procés respecte del que hi ha a la guia i per això pot semblar confús. 

Una pregunta: a la llista de correus electrònics per restringir l'accés es pot posar qualsevol domini o han de ser correus .gmail i .xtec?

Gràcies,
jorge


En resposta a Jorge Sánchez Pedraza

Re: Configuració d'accés a NODES amb usuaris de Google

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jorge,

genial que ho hàgiu aconseguit. Mirarem de revisar el procés i refer captures si cal. Gràcies per avisar-nos!

A la llista de correus per restringir pots posar qualsevol correu, és a dir, si teniu un Google apps for education el podeu restringir només al vostre domini. De fet, seria l'opció recomanada.

Fins aviat!
Mònica