Problemes fent altes de professorat nou

Problemes fent altes de professorat nou

per OLGA GODOY GIMENEZ -
Nombre de respostes: 5

Hola,

Porto uns dies intentant fer altes de professorat nou al moodle (bàsicament assignar-los com a professors creadors a la seva categoria de cursos i inscriure'ls als cursos corresponents) i no hi ha manera, el sistema no els troba. Teòricament han entrat al moodle mitjançant el compte del centre amb el mètode d'autenticació google.

Ens podeu fer un cop de ma i mirar d'esbrimar quin és el problema? El curs passat ho vam fer algun cop sense problemes. Potser l'actualització que heu fet recentment requereix que nosaltres fem alguna cosa? Ja ens direu.

Moltes gràcies per avançat,

Olga Godoy

Institut Príncep de Viana

En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Problemes fent altes de professorat nou

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Olga,

ens pots detallar pas a pas que fas per cercar els usuaris? Hem fet una ullada i tot sembla ben configurat. També ens aniria bé que ens fessis arribar el nom d'algun d'aquests professors a agora@xtec.cat per fer més proves.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes fent altes de professorat nou

per OLGA GODOY GIMENEZ -
Hola Mònica,

El que pretenia fer era assignar rol creador de cursos a dos professores noves i després inscriure-les als cursos que fes falta. En principi, totes dues diuen que s'han autenticat via gmail, però a la llista d'usuaris no les trobo i si vaig directament a la categoria en qüestió > assigna rols > creador de cursos, el sistema tampoc les troba.
Els seus nom d'usuari són msatrust i sllahi. He provat amb el nom complert també per si havien editat el seu perfil i res.

No se m'acut què pot passar i no sé què més mirar.

Si et cal tenir més dades, ja m'ho dius. Moltes gràcies!!!
En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Problemes fent altes de professorat nou

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Olga,

em sembla que aquests usuaris no han accedit mai al Moodle amb el compte de Google del centre. Pots comprovar-ho tu mateixa a la llista d'usuaris si afegeixes un filtre (és el darrer de tots) amb el tipus d'autenticació "OAtuh2 de Google".

Fins ara,

Mònica




En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes fent altes de professorat nou

per OLGA GODOY GIMENEZ -
Hola Mònica, és el que sospitavem... En fi, ja al setembre in person podrem veue quin és el problema i solucionar-ho. Si no ens en sortim, ja tornaré a escriure..

Moltes gràcies per tot i MOLT BON ESTIU!! A veure si trobem algun racó per fugir de la calor ;)