Bloc participants / Format per setmanes

Bloc participants / Format per setmanes

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 11

Bona tarda,

acabo de veure que ha desaparegut el bloc "Participants" a la nova versió del Moodle. És així o és que se m'escapa alguna cosa?

Una altra cosa. Tinc un curs amb el format per setmanes. Tot i que pel número de setmanes el curs es va acabar el 2 de juny, quan s'entra a la pàgina mostra la setmana actual i a continuació el següent missatge:

S'ha trobat un error de codificació que només pot corregir un programador: PHP catchable fatal error.

Gràcies



En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Bloc participants / Format per setmanes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

com des del bloc Navegació ja es pot accedir a la llista de participants al Moodle 2.8 s'ha deixat desactivat el bloc "Persones".

En cas que vulguis afegir el bloc has d'anar a Administració del lloc | Connectors | Blocs | Gestió de blocs i fer-lo visible. Un cop fet, ja estarà disponible.

Del segon error que ens indiques, mirarem de trobar quin és el problema i et diem alguna cosa.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloc participants / Format per setmanes

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

Això dels participants la veritat és que no m'hi havia fixat, ara ja està clar.

Pel que fa a l'altre problema no hi ha pressa.

Moltes gràcies per tot.

Josep

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloc participants / Format per setmanes

per IRENE RAMIREZ RUBIO -

Disculpeu, potser és una pregunta "tonta", però... el bloc "navegació", jo no el se veure?? Estic en perfil professor editor no administrador.

Jo també trobo a faltar el bloc participants, és molt útil per tenir accés ràpid a e-mails.

Gràcies per l'ajuda,


En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: Bloc participants / Format per setmanes

per IRENE RAMIREZ RUBIO -

2ª part, ja he vist el bloc de navegació (quan entro com administradora, però allà no em surten els participants) per veure'l com a professor en cada curs, suposo que tb l'he mostrar tal com heu explicat abans, oi?


Gràcies de nou!

En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: Bloc participants / Format per setmanes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

tant amb rol professor com alumne, dins del bloc Navegació hi ha un apartat que es diu "Participants" des d'on s'accedeix a la llista d'inscrits al curs igual que des del bloc Persones. Si no ho veiessis ens passes l'enllaç a un curs i ens ho mirem.

Si amb això no en teniu prou, aleshores sí que haureu d'activar de nou el bloc "Persones" i afegir-lo als cursos tal com explicava en un fil anterior.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloc participants / Format per setmanes

per IRENE RAMIREZ RUBIO -

Hola Mònica, 

et passo l'enllaç al meu curs 

http://agora-eoi.xtec.cat/eoiigualada/moodle/course/view.php?id=62

Com veuràs, ara ja tinc el bloc "personas" afegit, però ara em queda el dubte de perquè no veig el de navegació.

Gràcies de nou!!!

En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: Bloc participants / Format per setmanes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

el problema és que teniu configurat el bloc navegació perquè només es mostri a la primera plana.

Si ho voleu deixar així, llavors sí que haureu d'activar el bloc "Persones" tal com heu fet perquè apareguin als cursos.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloc participants / Format per setmanes

per IRENE RAMIREZ RUBIO -

Ostres, gràcies!! disculpa una darrera cosa... com hauria de canviar la configuració del bloc? per on arribo a aquesta captura de pantalla que em mostres? Potser és molt bàsic... però sóc una administradora bàsica jo també, jajajaja!!!

En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: Bloc participants / Format per setmanes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

has d'accedir com a administradora al vostre Moodle i fer clic a "Activa edició" (al bloc Configuració).

Un cop activada l'edició has de fer clic a la icona de la rodeta i accedir a "Configura el bloc Navegació". T'adjunto una captura.

Fins ara,

Mònica

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Bloc participants / Format per setmanes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

ja hem trobat la causa de l'error amb les setmanes. Ho hem solucionat però fins a la propera pujada d'Àgora no quedarà resolt.

Fins ara,

Mònica