Adaptació del formulari reserves d'aules i recursos

Adaptació del formulari reserves d'aules i recursos

de ENRIC ALVAREZ NEBOT -
Número de respuestas: 2

Hola,

Trobo molt útil el formulari de reserves d'aules i recursos.

http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=1741&mode=entry&hook=2235

La meva pregunta és:

 

A partir del formulari que heu creat es poden modificar els elements que el conformen per adaptar-lo a altres usos com per exemple per anotar les diferents activitats, sortides i excursions que es fan al llarg del curs?

O bé l'script que associa el formulari al calendari només funciona amb els camps preestablerts en aquest formulari en concret?

 

Gràcies

 

 

 

En respuesta a ENRIC ALVAREZ NEBOT

Re: Adaptació del formulari reserves d'aules i recursos

de XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Enric, 

En principi, sense modificar el codi, només funciona amb aquests camps. Tal com esta ara, pots modificar el nom del formulari, en lloc de dir-li "Aula o Recurs" pots posar "Reserves i events" i afegir tants elements com vulguis:

  • Aula D3
  • Aula polivalent
  • Projector portàtil
  • Sortida
  • Excursió 
  • etc...

Si tens ganes, pots modificar el codi de l'script i adaptar-ho a les teves necessitats. El trobaràs al full de càlcul, Eines -> Editor d'scripts.

Com t'agradaria ampliar les funcionalitats d'aquest formulari i quin seria l'objectiu? 

Salutacions,
Xavi

En respuesta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Adaptació del formulari reserves d'aules i recursos

de ENRIC ALVAREZ NEBOT -

Hola,

Havia pensat que un formulari d'aquest estil es podria fer servir per afegir les activitats, sortides i excursions programades al llarg del curs per tal d'incloure-les en un calendari penjat a la web, tal i com ho tenim afegit al final de la pàgina principal de la web.

http://www.escolasantmartibcn.cat/

A vegades als mestres els costa d'afegir les activitats, sortides i excursions programades i potser a través d'un formulari aquesta tasca seria més simple.

Adjunto captura de pantalla del model de formulari que tenia pensat

 

M'he estat mirant el tema dels scripts, però em sembla que no tinc els coneixements per poder implementar-lo per mi mateix.

 

Una altra possibilitat, seria adaptar el formulari que heu creat vosaltres.

 

Funcionaria canviant el títol dels diferents camps i també el tipus?  Per exemple canviar el camp Fi (del tipus data) per un camp Durada (escolliu d'una llista) per triar entre la durada d'una sortida de matí, tarda o tot el dia.

 

Gràcies

Adjunto 444.PNG