Fer invisibles algunes metadades

Fer invisibles algunes metadades

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -
Nombre de respostes: 3

Tinc dubtes  referents a les metadades. 

És possible fer que en un article, un cop publicat,  no es vegi l'autor, ni les etiquetes, ni les categories on pertany, però es permetin fer comentaris? He provat de fer-ho des de la part superior i no em funciona.

A l'article ELS CAPGROSSOS RESTAURATS:

http://agora.xtec.cat/ceip-montserrat-suria/portada/la-nova-imatge-dels-capgrossos/

Hi ha desactivat autor, etiquetes, categoria... però es continuen veient. Quan he desactivat la categoria ha desaparegut l'opció d'afegir-n'hi quan s'edita però continua visible al web. És així com funciona?

Hi ha alguna cosa que no he fet bé? 

Fins aviat,

Rosa

 

 

Fitxer adjunt opcions de pantalla article.jpg
En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Fer invisibles algunes metadades

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Rosa Maria, 

Per defecte, a WordPress, no es possible amagar les metadades d'un article. A Nodes hem fet que es pugin amagar totes les metadades però només per la part de les pàgines de categoria (per exemple la pàgina d'inici). Això fa que l'article-resum quedi més net i per segons quin continguts, millori bastant l'estètica. Exemple. Però depen, també és molt interessant tenir categories i etiquetes.

Totes aquestes caselles de verificació que mostres a la captura no serveixen per amagar o mostrar les metadades si no per mostrar i amagar les caixes en el mode d'edició de l'article. 

Apuntem la teva petició. 

https://github.com/projectestac/agora_nodes/issues/113

No et puc dir quan estarà implementat perquè tenim moltes peticions i millores per resoldre. 

Gràcies pel retorn
Xavi

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Fer invisibles algunes metadades

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -

Moltes gràcies per respondre amb tanta rapidesa.

Ara ja entenc el funcionament. Jo em pensava que es podia triar què amagar.

Som conscients de la feinada que feu per atendre les peticions.

Fins aviat,

Rosa

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Fer invisibles algunes metadades

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -

Moltes gràcies per respondre amb tanta rapidesa.

Ara ja entenc el funcionament. Jo em pensava que es podia triar què amagar. 

Som conscients de la feinada que feu per atendre les peticions.  Podem continuar adaptant-nos en tenir-les totes visibles o  totes invisibles.

Fins aviat,

Rosa