Error en la connexió amb els llibres digitals

Error en la connexió amb els llibres digitals

von Laia Faidella Llaquet -
Anzahl Antworten: 15

Bon dia, 

Avui no podem entrar als llibres digitals. Entrem bé al moodle i al curs, però quan volem entrar al recurs remot ens diu que hi ha un error/Error d'autenticació codi: 0 Error inesperat Error desconegut.

Sabeu com es pot solucionar?

Gràcies

Als Antwort auf Laia Faidella Llaquet

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Laia,

ens hauries de donar més dades, enllaç al curs i llibre digital concret al que no podeu accedir.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von Laia Faidella Llaquet -

Hola Mònica, 

Cada curs moodle té un llibre diferent assignat com a recurs remot, i no podem acccedir a cap. Els llibres són de La Galera-Text.

Pàgina general:

http://agora.educat1x1.cat/ses-elvern/moodle/

 

Exemple d'un llibre que no deixa obrir: http://agora.educat1x1.cat/ses-elvern/moodle/mod/rcontent/view.php?id=12227

Als Antwort auf Laia Faidella Llaquet

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von Laia Faidella Llaquet -

El problema ja està solucionat, però no sabem de què era ni com s'ha arreglat.

 

Als Antwort auf Laia Faidella Llaquet

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Laia,

pel que hem pogut mirar abans, el problema estava afectant a tots els centres que fan servir Text La Galera. Segurament ha estat un problema puntual en els seus servidors i ja l'han solucionat.

Si torna a passar ens aviseu i ens posarem en contacte amb ells.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -

A nosaltres tampoc ens van els llibres digitals des de dijous. I no tenim text- la Galera. Tenim Teide i alguna altra. Hi ha alumnes que no poden entrar a cap i d'altres que poden entrar en algun... Hem repassat l'assignació i tot és correcte...

http://agora.educat1x1.cat/ies-joan-oliver/moodle/

Eulàlia Domènech

Als Antwort auf EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Eulàlia,

hem comprovat la connexió de llibres i alumnes a l'atzar i sembla que està funcionant correctament. Necessitaríem més dades per poder investigar. Ens podries fer arribar un correu electrònic a agora@xtec.cat amb els noms d'alumnes i llibres que estan fallant?


Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von JOAN LLORET PUJOL -

Hola,

a l'Institut Montgrí ens passa el mateix, des de dijous, amb els llires de TEIDE.

Passa a molts usuaris. Si voleu fer una prova la podeu fer amb el meu usuari: joan.lloret

 

Salut!!!

Joan

Als Antwort auf JOAN LLORET PUJOL

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Joan,

pel que hem vist el probelma està al bloc "Els meus llibres", estem intentat posar-hi solució. De moment, netegeu la memòria cau del Moodle i ja haurien e tornar a funcionar.

Per altra banda, si l'alumnat entra als llibres des dels cursos no hauria de tenir cap problema per accedir. Ens ho podeu confirmar?

Fins ara,
Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -

Funcionen des d'ahir a la tarda. De fet, els llibres de Santillana, que s'hi accedeix des de dins dels cursos, em sembla que no havien deixat de funcionar.

Gràcies

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von JOAN LLORET PUJOL -

Hola,

He netejat la cau del MOODLE i he fet la prova amb un usuari de 4t amb el llibre d'educació física.

Tal com deieu no he pogut accedir al llibre des del bloc "Els meus llibres" però si que he pogut accedir a les activitats des de dins d'un curs.

He contactat amb l'editorial i m'han dit que fes una actualització dels llibres. Després de fer-ho segeueix el problema.
 
Com administrador comprovo la connexió del meu llibre de tecnologia de tercer, la connexió és correcte:

 

Imatge inserida 1

en canvi quan amb el meu usuari vull veure el llibre m'apareix l'error:

Imatge inserida 2

Ara els de l'editorial estant intentant veure d'on ve el problema.

Salut!!!

Joan

Als Antwort auf JOAN LLORET PUJOL

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Joan,

ens pots enviar un correu a agora@xtec.cat amb el nom de l'alumne del que parles?

Per altra banda, no es veuen les imatges que has adjuntat, podries tornar-les a afegir?

Fins ara,

Mònica

 

Als Antwort auf JOAN LLORET PUJOL

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von JOAN LLORET PUJOL -

Adjunto de nou les imatges

Com administrador comprovo la connexió del meu llibre de tecnologia de tercer, la connexió és correcte:

 

Segueix donant l'error:

errorID.png

(Editat per Administrador/a XTEC - La imatge contenia credencials - Missatge original enviat el dimarts, 26 maig 2015, 12:24)

Als Antwort auf JOAN LLORET PUJOL

Re: Error en la connexió amb els llibres digitals

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Joan,

el problema ja està resolt.

Hem comprovat tant el teu usuari com el que ens has enviat per correu eletrònic i tots els llibres s'obren bé.

Fins ara,

Mònica