Nombre de paraules del resum

Nombre de paraules del resum

per SALVADOR CARDONA PERIS -
Nombre de respostes: 4

Si no vaig errat en el cas de no haver escrit resumen, hi apareixen les 45 primeres paraules del text de l'article.

M'agradaria que aquest 45 fó s un paràmetre variable i que el poguéssim canviar com a propietat general del lloc? És possible?

La idea és que tinc dos possibes dissenys de portada:

- un on apareixen els articles només amb imatge-resum i sense text-resum (ho resolc posant un caràter espai com a resum) col·locats a 3 columnes. (ara mateix ho tinc així: http://agora.xtec.cat/iesperefontdevila/ )

- un on apareixen els articles amb text complet + imatge. Si activo resum només apareixeran 45 paraules.

Voldria poder tenir la possibilitat de canviar el paràmetre "paraules del resum" perquè tots els articles es publiquin d'una manera o altra a la portada sense haver de canviar les propietats de cada article un per un.

 

Gràcies

En resposta a SALVADOR CARDONA PERIS

Re: Nombre de paraules del resum

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Salvador,

aquest paràmetre no es pot modificar. El que pots fer és, un cop tinguis redactat l'article, copiar tot el contingut de l'article al resum, d'aquesta manera es mostrarà sencer.

Fins ara,

Mònica

En resposta a SALVADOR CARDONA PERIS

Re: Nombre de paraules del resum

per NATALIA FIGUERUELO MOLIO -

Bona tarda,

El meu missatge no té res a veure amb la teva pregunta, però he vist el teu NODES i volia preguntar-te com havies posat el calendari de google en comptes del predetermitat. 

Gràcies!

 

 

En resposta a NATALIA FIGUERUELO MOLIO

Re: Nombre de paraules del resum

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Natalia,

si vols pots afegir el calendari de Google amb un giny de text. Per fer-ho has d'anar al calendari i triar l'opció Configuració del calendari. Per defecte surt un iframe que cal modificar ja que la mida és massa gran, caldria posar width="300" height="450". Si el que vols és l'agenda com al Nodes anterior, has de fer clic a Personalitzeu el color i la mida, entra altres opcions. Des d'aquesta pantalla ja podràs triar què vols que mostri exactament i et faràs una idea de com quedarà.

Fins ara,

Mònica

En resposta a NATALIA FIGUERUELO MOLIO

Re: Nombre de paraules del resum

per SALVADOR CARDONA PERIS -

Hola,

Des del Google Calendar pots obtenir un codi per "embedir" a qualsevol web. (Els meus calendaris -> Configuració -> (Tries calendari) -> Incrusta aquest calendari -> Personalitzeu ... -> Ara pots triar característiques de format (millor vista agenda, i vigila l'amplada) i fins i tot diversos calendaris. Copies el codi HTML i l'enganxes a un giny lateral de text del Nodes.