Missatgeria

Missatgeria

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -
Nombre de respostes: 13

Com eliminar la missatgeria a dos alumnes concretament?

Moltes gràcies.

Salutacions

Imma

En resposta a Mª Immaculada Ferrés i Baqués

Re: Missatgeria

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

no es pot eliminar la missatgeria a alumnes concrets, si es desactiva s'ha de fer per tots els usuaris, tant professorat com alumnat.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatgeria

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -

Com era de suposar hi ha hagut males paraules entre dos companys de l'escola.

Els vull bloquejar els missatges, però no sé com fer-ho. He seguit un tutorial a una tal "Lourdes" he creat un nou rol, però no sé com continuar, ja m'he perdut.

Em podeu ajudar, si us plau? 

Salutacions

Imma

En resposta a Mª Immaculada Ferrés i Baqués

Re: Missatgeria

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

si ens passes l'enllaç al tutorial el mirem a veure què diu, però pel que sabem, no es pot bloquejar la missatgeria només a uns alumnes concrets.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatgeria

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -

http://agora.xtec.cat/ceipmarededeumontserrat/moodle/message/index.php

 

Enllaç:

 

http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=47165

En resposta a Mª Immaculada Ferrés i Baqués

Re: Missatgeria

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

cert! hem fet la prova i el tutorial és encara és vàlid.

Hem entrat al vostre Moodle i hem reviat la configuració del rol, faltava marcar que era un rol de sistema. Ara, heu d'afegir aquests alumnes al rol des d'aquesta pàgina: http://agora.xtec.cat/ceipmarededeumontserrat/moodle/admin/roles/assign.php?contextid=1

Un cop fet això, no haurien de poder enviar missatges. Si no és així ens ho dieu i ens ho tornem a mirar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatgeria

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -

Ho he provat i veig que no funciona.

Fen proves s'ha perdut tot l'historial d'una de les alumnes i no sé com fer-ho per recuperar-lo.

Hi ha alguna solució?

Fitxer adjunt Prova de correu.JPG
En resposta a Mª Immaculada Ferrés i Baqués

Re: Missatgeria

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

envia'ns a agora@xtec.cat els noms dels alumnes que han de tenir la missatgeria bloquejada i també el nom de l'alumna que dius que s'ha esborrat l'historial a veure què podem fer.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatgeria

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -

Aquesta última la "Wisal" és la que se ha perdut tot l'historial de notes.

Si sabeu com fer-ho m'ho podeu explicar, per què crec que aquesta història es tornarà a repetir i els demés no en tenen la culpa, ja que utilitzen la missatgeria correctament. (Això és el que crec)

Salutacions

Imma

En resposta a Mª Immaculada Ferrés i Baqués

Re: Missatgeria

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola Imma,

He revisat i els missatges no s'han perdut. El que passa és que l'usuari no els pot veure. Un cop se li aixequi el permís d'escriure missatges tornarà a tenir l'històric. Si els voleu veure, podeu treure a l'usuari el rol que heu creat i provar-ho.

Salutacions,

Pau

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Missatgeria

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -

Aixó implica també l'historial de notes?.

Salutacions

Imm

En resposta a Mª Immaculada Ferrés i Baqués

Re: Missatgeria

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

deshabilitant la missatgeria les notes del qualificador no es veuen afectades. Vas fer alguna altra acció amb aquest usuari, el vas desinscriure del curs?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatgeria

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -

La veritat és que no ho sé, però crec que ho vaig fer inconscientment, per què vaig tenir que afegir-la altra vegada al grup.

La veritat és que no em preocupa massa perquè tinc constància a les meves notes de tots els resultats, però és per saber-ho fer una altra vegada. I no posar la pota.

Salutacions

Imma

En resposta a Mª Immaculada Ferrés i Baqués

Re: Missatgeria

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

si la vas treure del curs i després la vas tornar a afegir és normal que les notes no surtin al qualificador. En principi si entres a les tasques, qüestionaris... veuràs que la nota hi és i si tornes a reqüalificar/desar la nota tornarà a aparèixer al qualificador.

Fins ara,

Mònica