No podem pujar fitxers a descàrregues !!!

No podem pujar fitxers a descàrregues !!!

par Norma Almirall Rillo,
Nombre de réponses : 3

Benvolguts, 

 

Fa uns dies no podem pujar fitxers a descàrregues i ens cal fer-ho per poder compartir uns documents amb la resta de logopedes i amb centres que participen en un projecte.

Tot el procés de pujada es fa correctament però quan està carregat dóna un missatge :

ERROR 404

NO TENIU PERMIS PER VEURE LA PAGINA QUE DEMANEU:

La nostra pàgina és:

http://agora.xtec.cat/creda-comarques4/intranet/

Ens podeu ajudar o donar alguna indicació?

Moltes gràcies !

Norma Almirall Rillo.

Us passo la captura de pantalla.

 

 

 

Imatge inserida 1

En réponse à Norma Almirall Rillo

Re: No podem pujar fitxers a descàrregues !!!

par ANTONI GINARD LLADO,

     Hola Norma,

Actualment només poden pujar documents els membres del grups Administradors i Editors. Si els han de pujar els membres d'algun altre grup, cal donar-lis permisos per fer-ho. Si ens dius de quin/s grup es tracta, li afegirem el permís corresponent.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En réponse à ANTONI GINARD LLADO

Re: No podem pujar fitxers a descàrregues !!!

par Norma Almirall Rillo,

Benvolgut Toni, 

Jo entro amb el meu usuari : nalmirall però també sóc administradora i no puc penjar els documents. De moment només jo penjo documents, però si no ho puc fer la resta de gent no els pot utilitzar. Potser no em vaig explicar bé.

No entro com admin pq. amb els canvis de contrasenyes ... no recordo la contrasenya de l'administradior. El meu correu és nalmiral@xtec.cat  me la podries enviar?

Moltes gràcies !

 

Norma

En réponse à Norma Almirall Rillo

Re: No podem pujar fitxers a descàrregues !!!

par ANTONI GINARD LLADO,

       Hola Norma,

Com a administradora que ets, pots penjar documents. Fixa't que quan accedeixes a les descàrregues (ja sigui via menú principal, com via menú d'administració) a damunt la llista de documents apareix l'opció Document nou. Si hi fas clic, accediràs a la pàgina per pujar documents.

Dues coses més: Hem donat permís per pujar documents al grup logos. I la segona qüestió: tu mateixa li pots canviar la contrasenya a l'admin. Pots editar-lo des d'Administració | Sistema i després Usuaris.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

Annexe Captura de 2015-04-27 143658.png