Arxius PDF

Re: Arxius PDF

per XAVIER MELER GUTIERREZ -
Nombre de respostes: 0

Hola Mª Inmaculada,

Hem creat una pregunta freqüent sobre la gestió de documents de centre. 

Gestió de documents de centre

Resumint, la idea és crear tots els documents a Nodes i etiquetar-los adequadament. 

Hi ha 3 tipus de documents:

  1. Document simple (s'edita directament)
  2. Document amb arxiu / arxius adjunts
  3. Document amb enllaços a documents externs. 

En general, jo recomanaria: 

  • Per documents petits de <100 línies, un document simple
  • Per documents amb informació molt sensible que no voleu que estiguin al núvol, adjuntar un document (PDF, DOC, ODT etc)
  • Per documents "normals" (sense informació especialment sensible), document amb enllaços als documents penjats al Google Drive (o altres serveis al núvol). 

El valor afegit del gestor documental és que ho tens tot centralitzat (amb un cercador) i etiquetat adequadament. 

Si necessiteu més orientació, no dubteu en demanar-la. 

Salutacions,
Xavi