restaurar un curs

restaurar un curs

von JOSE ANGEL CABRERO PICO -
Anzahl Antworten: 3

Hola

volia restaurar un curs que tenia descarregat al disc dur. Entro com administrador, i vaig a configuració > restaura, i selecciono l'arxiu 2BC-C2-BAP-15-01-22.mbz, i al cap d'una estona surt el següent missatge:

Pot ser que el fitxer penjat excedeixi la directiva max_post_size de php.ini.

 

Per cert l'arxiu pesa 121915 kb. 

gràcies

Als Antwort auf JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: restaurar un curs

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

si el fitxer ocupa més de 10MB no es pot pujar directament al Moodle, l'heu de pujar a través del Portal d'Àgor (http://agora.xtec.cat/portal). Trobareu les instruccions necessàries a la pregunta freqüent Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor?

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: restaurar un curs

von JOSE ANGEL CABRERO PICO -

Hola Mònica,

moltes gràcies per la teva celeritat en la resposta.

Quan vaig a l'enllaç que em dius, vaig a designar un gestor de centre, i quan entro, hauria de veure el que t'he enviat a l'arxiu adjunt. Per contra, surten 3 paràmetres (INICI, PMF, Surt), però no surt "el meu agora" que se suposa que em donaria l'accés al formulari.

Ja em diràs

 

salutacions

Als Antwort auf JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: restaurar un curs

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

no veieu El meu àgora perquè ja heu designat els gestors, són: jmora i cbosch24, el segon d'ells ha demanat darrerament (desembre) ampliació d'espai pel Moodle així que ell mateix podria afegir aquest fitxer o bé, designar-te a tu com a gestor perquè ho puguis fer. Amb el codi de centre només és possible designar el primer dels gestors.

Fins ara,

Mònica