curs moodle sobre moodle

curs moodle sobre moodle

per Jesús Pubill Gorgues -
Nombre de respostes: 6
Com que crec que la filosofia del moodle és el compartir les coses que fem entre tot plegats per tal d'esdevenir una real comunitat d'aprenentatge, fico a la disposició de qui hi estigui interessat un curs que utilitzo en les formacions sobre moodle.

En ell explico que és el moodle emprant el propi moodle, i faig una exploració de les diferents coses que es poden fer amb ell. Aquest curs només serveix per a iniciar-se en el moodle i veure quines són les seves possibilitats en la modalitat d'alumne. Si algú li pot ser útil, que el faci servir. Es pot entrar com a visitant i per tant està obert a tota la comunitat.

http://agora.xtec.cat/iesmontsuar/moodle/course/view.php?id=242


La resta del moodle està encara en fase de migració, no us estranyeu si el veieu per amoblar.

Una salutació a tothom
En resposta a Jesús Pubill Gorgues

Re: curs moodle sobre moodle

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Jesús!

Moltíssimes gràcies per aquesta aportació!! El curs té molt bona pinta i estic convençuda de que molta gent podrà treure-li profit!!

Bezos, abrasos i gràcies!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: curs moodle sobre moodle

per Josep Maria Carrasco -
Hola,

seguint en aquesta línia, i per si pot interessar a algú /alguna us envio l'enllaç al curs que vaig impartir als companys del meu IES

http://agora.xtec.cat/iesvoltrera/moodle/course/category.php?id=1


Permet visitants amb paraula de pas (ABRERA) Compte amb majúscules

Cordialment

Josep Maria Carrasco
Cap d'estudis de l'IES Voltrera d'Abrera
En resposta a Josep Maria Carrasco

Re: curs moodle sobre moodle

per Luis Ugedo Ucar -
Una de les queixes que tenia respecte al Moodle és precisament el seu hermetisme, és a dir, que ningú sap el que fan altres companys.

Sincerament creo que la vostra opció d'obrir experiències i coneixements a uns altres és d'agrair i molt.

En el meu centre m'he compromès per al pròxim curs a un curset d'assessorament per a la utilització de les TIC. En ell s'explicarà des de creació de Power Point fins a utilització de Moodle. Per això, voldria demanar-os permís per a utilitzar els vostres recursos.

Gràcies

Luis
En resposta a Luis Ugedo Ucar

Re: curs moodle sobre moodle

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo a tots!!

Josep Maria, moltíssimes gràcies també per la teva aportació! Des del Departament estem treballant des d'algunes setmanes en la creació d'un repositori de cursos (i recursos) Moodle que permeti precisament aquest intercanvi que heu iniciat de forma esporàdica al fòrum!! La nostra previsió, si tot va bé, és obrir-ho al setembre... Us mantindrem informats!!

Bezos, abrasos i fins aviat!

Sara
En resposta a Luis Ugedo Ucar

Re: curs moodle sobre moodle

per Josep Maria Carrasco -
Hola,

Per part meva no hi ha problema sempre que citeu l'autoria (com jo també he fet en el meu curs quan he utilitzat recursos de tercers)

Cordialment Josep Maria Carrrasco
Cap d'Estudis de l'IES Voltrera d'Abrera