Enllaços a la part superior d'una categoria

Enllaços a la part superior d'una categoria

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -
Nombre de respostes: 2

Hola,

A la categoria de cicle superior del web ens interessaria posar-hi unes imatges que enllacin a altres pàgines.

Ho hem fet amb una graella i ens sorgeixen problemes que s'han comentat al fòrum. Canvia la mida de la graella segons la resolució de pantalla (en la captura que us envio queda massa petita), la grella queda una mica separada de la capçalera... 

Què ens suggeriu per millorar l'aspecte?

http://agora.xtec.cat/ceip-montserrat-suria/categoria/cicle-superior/

Moltes gràcies per endavant,

 

Fitxer adjunt CSmdddmontserrat.JPG
En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Enllaços a la part superior d'una categoria

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Rosa Maria, 

Com t'agradaria que fos aquesta graella? Jo la veig raonablement ben feta. Compleix l'objectiu.

Veig que és una graella basada en una taula amb proporcions fixes i que es comporta bé amb pantalles petites. És millor construir amb elements "div" però no és trivial i requereix coneixements de programació web. 

Si parlem de disseny, et puc fer alguns suggeriments:  

  • Normalment no és una bona idea combinar estils tan diferents en els elements que integren la graella. 
  • Evita incloure text i imatge en el mateix element. No és fàcil fer una bona combinació i perjudica la llegibilitat. És millor incloure només text o només imatge/icona amb un text a sota. 
  • Si inclous imatges, totes de la mateixa mida i estil.
  • Els icones proporcionen molt disseny en poc espai i de manera molt neta. Teniu molts de molta qualitat a https://thenounproject.com. Els colors han de ser "identics" al del tema gràfic. No semblants, identics. 

Salutacions,
Xavi

 

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Enllaços a la part superior d'una categoria

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -

Moltes gràcies pels consells, Xavi.

La idea de les icones dins la graella em sembla bé però tinc un dubte. Com puc fer que els colors siguin idèntics al del tema gràfic? Com puc saber quin colors utilitzar exactament si vull acolorir icones o qualsevol altre anagrama, dibuix....? 

Em podríeu passar les icones acolorides que m'envies com a prova2? Podríeu posar-les a la nostra mediateca?

Gràcies per endavant,