Codi HTML

Codi HTML

by Núria Abad Riva -
Number of replies: 3

Bon dia!

Sóc la gestora de la intranet de l'EOI Martorell (codi centre 08062158). Des que vau fer l'actualització de la intranet cada vegada que intento editar la pàgina de l'escola em surt el codi HTML. He vist que altres companys tenien el mateix problema i creia que era un problema global, però veig que continuo igual. Crec que era un mòdul o alguna cosa que estava activat i s'havia de desactivar. Em podeu donar instruccions per arreglar-ho, si us plau?

Atentament,

Núria Abad

EOI Martorell

In reply to Núria Abad Riva

Re: Codi HTML

by ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Núria,

Hem estat revisant el vostre espai Intraweb, però no tenim gaire clar a què et refereixes quan dius "editar la pàgina de l'escola". Ens ho podries concretar una mica més?

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

 

In reply to ANTONI GINARD LLADO

Re: Codi HTML

by Núria Abad Riva -

Hola Toni,

perdona el retard. Quan dic editar em refereixo a canviar el contingut dels blocs. Per exemple, tenim un bloc a l'esquerre que diu "Absències del professorat". Quan vull modificar el text se m'arrossega el codi HTML. No em passa, però, amb les notícies.

 

Moltes gràcies,

Núria

In reply to Núria Abad Riva

Re: Codi HTML

by ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Núria,

El bloc amb el títol Absències del professorat era un bloc de tipus text. Aquest tipus de bloc no està pensat per contenir codi HTML i, per això, no mostra l'editor.

Hem esborrat el bloc i n'hem creat un d'igual, amb el mateix contingut, però de tipus HTML. Si el proves d'editar veuràs que ara apareix l'editor visual. Com que és un bloc nou, ara apareix al final de la llista de blocs.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora