Curs 2009-2010

Curs 2009-2010

per RAMON GRAÑO VALLVERDU -
Nombre de respostes: 9

Cara al curs 2009-2010, què cal fer per tal de restaurar els cursos d’aquest any amb els diferents canvis.

Cal fer còpies de seguretat de tots els cursos? I després on els he de restaurar perquè em quedi aquest nou àgora 2009-2010. O sigui tot allò fet aquest any, com ho he de fer per passar-ho al nou curs 2009-2010 mantenint els usuaris i els diferents cursos.

No sé si m’expresso o si s’entén allò que proposo.

Gràcies i bon estiu a tothom!

En resposta a RAMON GRAÑO VALLVERDU

Re: Curs 2009-2010

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Ramon!

Tinc algunes preguntes que m'agradaria que em responguessis per respondre millor la teva consulta:
  • Els cursos que has fet aquest, ja els tens a l'espai Moodle d'Àgora? En cas afirmatiu, ens podries dir l'adreça?
  • Vols mantenir l'estat dels cursos d'aquest any (missatges als fòrums, enviament de tasques dels alumnes...) o no vols conservar l'històric?
En funció de les respostes que ens donis a aquestes preguntes els passos que haureu de seguir seran uns o uns altres!

Bezos, abrasos i fins aviat!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Curs 2009-2010

per RAMON GRAÑO VALLVERDU -
He fet les modificacions d'un curs. ( http://agora.xtec.cat/col-lestonnaclleida/moodle/course/view.php?id=782). Encara en falten alguns, però bé les modificacions també les podria fer damunt del curs 2008-2009, en cas de pocs canvis, no?.

En tot cas, més que res t'ho comentava per aquella tranquil·litat que les coses estiguin més o menys lligades. Suposo que tot el procés l'hauré de fer al setembre.

Sí l'estructura seria la mateixa.

Gràcies per una resposta ràpida. Dóna bo treballar així.
però com ho hauria de fer?
En resposta a RAMON GRAÑO VALLVERDU

Re: Curs 2009-2010

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Ramon!
Pel que comentes, en el teu cas el que us pot anar millor és reiniciar el curs. Per fer-ho et recomano que li facis una ullada a l'apartat Reinici d'un curs del curs telemàtic Ús i dinamització de Moodle. Allà explica en què consisteix el reinici i com s'ha de fer.
Ja ens explicaràs com va tot!
Bezos, abrasos i sort!
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Curs 2009-2010

per RAMON GRAÑO VALLVERDU -
Per tant, s'ha de fer curs per curs i un cop ho tinguis fet quedarà tot nou per iniciar un nou curs ?

Una cosa més, per tal d'eliminar els materials de l'antic phobos com es fa?

Gràcies un altre cop,

En resposta a RAMON GRAÑO VALLVERDU

Re: Curs 2009-2010

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Ramon!

Per tant, s'ha de fer curs per curs i un cop ho tinguis fet quedarà tot nou per iniciar un nou curs ?
Doncs diria que sí (tot i que potser hi ha algun truc que desconec i que permet fer-ho en massa)! A veure si algú s'anima i comparteix aquest truc amb nosaltres (en cas que existeixi, jejeje).

Una cosa més, per tal d'eliminar els materials de l'antic phobos com es fa?
El que has de fer és accedir amb un usuari que pugui gestionar cursos, anar a l'apartat Cursos | Afegeix/edita cursos del bloc Administració del lloc i esborrar tots els cursos que vulguis fent clic a la creu que apareix al costat del seu nom (hauràs d'anar seleccionant les categories a les que es trobin els cursos que vulguis esborrar).

Bezos, abrasos i ànims!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Curs 2009-2010

per RAMON GRAÑO VALLVERDU -
Una última cosa,

En reiniciar un curs, i quan tu suprimeixes els estudiants i després els grups, l’únic que fas és eliminar-los del nou curs, però no de la base de dades. Llavors has de assignar-los de nou i ja està, no.

Gràcies, un altre cop

En resposta a RAMON GRAÑO VALLVERDU

Re: Curs 2009-2010

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Ramon!
Quan reinicies un curs tu tries què vols esborrar d'aquell curs: si només continguts o, a més, també vols esborrar els participants (alumnes, professors) del curs. Ara bé, si selecciones esborrar els participants del curs no esborres els usuaris sinó que esborres les assignacions que tenen aquestes persones al curs que estàs reiniciant. Per tant, els passos són els que comentes: reiniciar el curs i, quan sàpigues els alumnes que l'han de fer, assignar-los de nou.
Bezos, abrasos i fins aviat!
Sara

P.D.: Per evitar que aparegui tot aquest text estrany (<!-- /* Font Definitions */ @font-face {...) davant del teu missatge et recomanem que utilitzis un editor de text pla (com ara el gedit o el bloc de notes) enlloc d'utilitzar programes d'edició de textos ofimàtics (com ara el Writer de l'Open Office o el Word de Microsoft) o bé que, en cas d'utilitzar-los (especialment si treballes amb el Word) utilitzis el botó que apareix a la banda dreta del superíndex (que conté la icona del Word) per netejar aquest codi innecessari.

Fitxer adjunt agora_reinici_curs.png
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Curs 2009-2010

per RAMON GRAÑO VALLVERDU -
He començat a reiniciar alguns cursos i m'ha anat bastant bé. Però n'hi ha un que me'l reinicia, encara que no em surt al final el botó de continua i no acaba el procés i llavors no se m'esborren les dades dels usuaris.

Gràcies,