Personalització de gins de la barra lateral.

Personalització de gins de la barra lateral.

per Juan Armero Roman -
Nombre de respostes: 6

Hola, fa una setmana que hem passat a nodes. Porto dos dies barallant-me amb els gins de la barra lateral esquerra. Vull personalitzar-los i que cada grup classe tingui el seu (amb la seva foto i tal...) Però se'm repeteixen  a la resta de categories i quan vull cliclar a visibilitat hi ha una part del menú que no la puc veure ni editar. Adjunto una foto.

 

 

Fitxer adjunt Mmmm.jpg
En resposta a Juan Armero Roman

Re: Personalització de gins de la barra lateral.

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Juan,

per editar els ginys de les categories és millor que ho feu des de l'enllaç directe als ginys: https://agora.xtec.cat/esctrespins/wp-admin/widgets.php segurament des d'aquí no tindreu cap problema amb la visualització.

Si seguiu tenint problemes dieu-nos exactament quina és la categoria que esteu editant i quins són els paràmetres que voleu afegir.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Personalització de gins de la barra lateral.

per Juan Armero Roman -

Hola!

És cert que des de l'enllaç es pot fer bé i començo a entendre l'estructuració del web... Però tinc un nou problema..... Estic posant la foto de les classes a cada pàgina (categoria). Vull que cadascuna sigui diferent amb  (en el cas d'infantil) els animals que han escollit. Em trobo que hi ha categories que no em surten a l'hora de triar la visibilitat. Us adjunto el cas de  P3 en que vull que la imatge i la informació de les tutores només sorti a la categoria de P3.

 

Fitxer adjunt Mmm2.jpg
En resposta a Juan Armero Roman

Re: Personalització de gins de la barra lateral.

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Juan,

A la part Visibilitat només surten categories que tenen articles.

Veig que estas creant els blocs de cada blog de grup-classe amb un giny de tipus "text". Et recomano el giny de tipus "Grup-classe", ja que facilita molt la construcció. Pots afegir tants ginys grup-classe com vulguis i pots treure els camps que no necessitis (si els deixes en blanc). 

Benvinguts a Nodes i aquí estem per el que necessiteu,
Xavi

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Personalització de gins de la barra lateral.

per Juan Armero Roman -

Hola Xavier

La nostra escola és de dues línies i he optat per utilitzar la vostra plantilla d'un bloc per una, dues o les línies que tingui l'escola. L'única part que comparteixo (compartiré) amb la resta de pàgines i categories serà el calendari de google. Amb l'atribut text puc editar amb html el tema tutor i no fer servir dos grups classe per cada únic bloc. L'únic que he d'anar fer és copiar el codi i anar-lo personalitzant amb la informació corresponent.

D'altra banda he estat mirant el tema d'inserir fitxers a les barres laterals (per exemple per una sortida propera del grup-classe, o altra informació...). Teniu un giny que és el d'enllaços multimèdia. Amb aquest tinc l'opció d'inserir un arxiu com per exemple un pdf i em sortirà amb la icona d'una carpeta però no li puc posar el nom al document perquè només me l'enllaça. Jugant amb el giny text hem permet fer-ho. De fet he aprofitat la icona per inserir-ho a una pàgina. ( http://agora.xtec.cat/esctrespins/lescola/calendari-del-curs/)

"<a class="fa fa-folder-open fa-2x" href="http://agora.xtec.cat/esctrespins/wp-content/uploads/usu226/2014/09/Calendari-escolar-2014-2015.pdf" title="Documents" target="_blank">Calendari 2015</a>"

D'altra banda tinc diversos dubtes que m'he trobat aquesta setmana:

  • Carrusels: ara no recordo bé si era directament des de picassa o inserint-los només a la mediateca. A la vista prèvia em sortien els noms dels fitxes de les fotografies. Ho vaig solucionar donant-li a mostrar tot el contingut.
  • Com faig que sorti la web a google?
  • Com puc redireccionar la web antiga (feta amb wordpress) a la nova?. De moment tinc un enllaç per redireccionar manualment.

 

Gràcies per avançat! i molt bona feina (una setmana abans d'assabentar-me de nodes havia preparat la migració a blogger...).

 

 

En resposta a Juan Armero Roman

Re: Personalització de gins de la barra lateral.

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Juan, 

Doncs perfecte l'ús que fas dels icones i ginys, veig que ho tens per la ma. 

Respecte als dubtes: 

  • Com faig que sorti la web a google? 
    Tot i que hi ha algunes tècniques de posicionament (SEO), fonamentalment es una qüestió de temps. Ajuda posar un bon títol, categoritzar i etiquetar bé els articles. Google té en compte moltes coses però WordPress ja fa moltes d'aquestes coses per nosaltres. 

  • Com puc redireccionar la web antiga (feta amb wordpress) a la nova? 
    La solució aquí: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=1741&mode=entry&hook=2321
    Respecte al posicionament, si encara vas "alimentant" l'altre blog, no sé quan pot trigar Nodes en "superar" al teu blog antic. 

Gràcies a tu pel feedback. Encara hem de polir moltes cosetes però esperem que estigueu a gust amb la nova plataforma. 

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Personalització de gins de la barra lateral.

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Per cert, Juan, hem afegit una pastanaga com a icona i pot funcionar bé com a icona del menjador. Millor que la cosa rara que hem fet servir fins ara Gran somriure