Wiris llicències

Wiris llicències

par Mónica da Silva e Sousa Monteiro,
Nombre de réponses : 3

Bona nit,

AL nostre centre hem creat diversos qüestionaris amb preguntes wiris. Des d'avui quan intentem editar una existent o bé crear una de nova ens diu que la versió demo ha caducat. Ens podrieu indicar quins són els pasos que hem de seguir? En cas d'adquirir les llicències, ens podrieu orientar sobre com hem de calcular el nombre de llicències? He estat mirant i no hem queda massa clar, i abans de posar-nos en contacte amb wiris voldria comptar amb el vostre assesorament, és possible?

Gràcies

Mónica da Silva

En réponse à Mónica da Silva e Sousa Monteiro

Re: Wiris llicències

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Mónica,

podeu consultar aquest enllaç http://www.wiris.com/es/store on estan els preus del servei de Wiris. Depenent de com sigui el vostre centre de gran, dels usuaris que facin servir la wiris podeu triar una o altra opció.

Si teniu cap dubte us podeu posar ne contacte amb ells que de ben segur us assessoraran.

Fins ara,

Mònica

En réponse à Mónica da Silva e Sousa Monteiro

Re: Wiris llicències

par LUIS MANUEL TRULLENQUE LASIERRA,

Al nostre centre estem igual que al de la Mònica Da Silva.  Sembla una llàstima que un altre cop per raons econòmiques la feina feta amb aquest qüestionaris es perdi. Em consta que d'altres comunitats no tenen aquest problema.  Els diferents Departaments d'Ensenyament se'n fan càrrec del cost.  Els seus alumnes i professors tenen més sort. 

Gràcies

En réponse à LUIS MANUEL TRULLENQUE LASIERRA

Re: Wiris llicències

par Montserrat Colomer Pujol,

Ens ha passat el mateix al nostre centre. Després de tot el curs elaborant questionaris amb wiris, penso que la wiris permet millorar substancialment els questionaris almenys per la matèria de matemàtiques. Ara em trobo que tota la feinada feta  no servirà de res  i tampoc se' n podran beneficiar els meus alumnes sl centre no paga la llicència ANUAL de la wiris que no es barata. Tal com dieu que hi ha altres comunitats que la llicència la paga el departament d' Ensenyament no es podria aconseguir que tambe aqui el nostre departament la pagues?