Aturada en el segon pas

Aturada en el segon pas

von Laura Gilabert Beltran -
Anzahl Antworten: 4
Hola
Ja tenim el nom propi del centre i he anat cap a donar-me d'alta del servei. el primer que em demanen és el nom i el càrrec. Jo anava a posar els meus, doncs m'encarregaré de la coordinació dels temes informàtics, però en les condicions d'ús m'ha semblat que recomana que l'administrador sigui el director/a. Però això ho trobo estrany, doncs direcció no s'ocupa d'aquests afers. Què hi poso doncs, la dire o jo?

Gràcies
Als Antwort auf Laura Gilabert Beltran

Re: Aturada en el segon pas

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Laura!
Pots demanar-ho amb el teu nom sense cap problema! El que posa a les condicions d'ús és que el director/a és el/la responsable d'aquest espai (però això no vol dir que sigui ni qui ho demana ni qui ho ha d'administrar). Per tant, demana-ho amb les teves dades, tal i com anaves a fer!
Bezos, abrasos i fins aviat!
Sara
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Aturada en el segon pas

von Laura Gilabert Beltran -
Moltes gràcies! Una altra pregunta: he llegit per aquí que s'ha d'enviar un fax de confirmació. Es pot enviar des de qualsevol lloc? perquè nosaltres encara no tenim centre, físicament parlant.

Salutacions
Als Antwort auf Laura Gilabert Beltran

Re: Aturada en el segon pas

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Laura!
El FAX només l'han d'enviar els Serveis Educatius i Serveis Territorials. Els centres docents no cal que envieu re. Només heu d'omplir el formulari de sol·licitud de servei que trobareu aquí.
Bezos, abrasos i bon cap de setmana!
Sara