atualitzar proveïdor per canvis als llibres

atualitzar proveïdor per canvis als llibres

par Batiste Castell Pàfila,
Nombre de réponses : 5

L'editorial Teide ha fet alguns canvis en els llibres de professor de Tecnologia. Ens diuen que per a que els profes puguin tornar a veure i treballar amb el seu llibre dins del moodle cal actualitzar els proveïdors. No he vist enlloc com puc actualitzar. Algú em podria indicar com i des d'on es fa. El més curiós és que fins Nadal tot funcionava correctament i que a dia d'avui els alumnes entres sense cap problema.

 

Gràcies

Batiste

En réponse à Batiste Castell Pàfila

Re: atualitzar proveïdor per canvis als llibres

par Batiste Castell Pàfila,

Ja he trobat el lloc on actualitzar la llista de llibres d'un proveïdor. Esta la final dels llibres a l'apartat continguts dins de recursos remots

Batiste

En réponse à Batiste Castell Pàfila

Re: atualitzar proveïdor per canvis als llibres

par MONICA GRAU PRIETO,

Perfecte Batiste!

 

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: actualitzar proveïdor per canvis als llibres

par Batiste Castell Pàfila,

Hola Mònica

tot i que ja vaig trobar el lloc on s'actualitzen els llibres d'un proveïdor, per més que intento actualitzar la llista es queda com a penjat i em diu s'està connectant, que està esperant agora.educat1x1.cat.

 

Las pregunta és si hi ha un horari concret per poder efectuar aquesta actualització

 

Gràcies Batiste

En réponse à Batiste Castell Pàfila

Re: actualitzar proveïdor per canvis als llibres

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Batiste,

no hi ha cap horari limitat per fer aquesta actualització però la llista de llibres de Teide és tan llarga que triga molt a acabar l'actualització. Podries provar en hores amb menys tràfic al sistema com al vespre o en cap de setmana?

Fins ara,

Mònica