Pases per instalar Moodle

Pases per instalar Moodle

per Jordi Requena Rodríguez -
Nombre de respostes: 4
Bon dia. Un company de l´institut m´ha demana´t com podia instal.lar Moodle. Jo ja fa molt temps que el vaig instal.lar i no m´en recordo d´algunes pases a seguir:
1. Descarregar programa de Moodle. org i descomprimir-lo.
2. Demanar la sol.licitud de pagina personal a l´Xtec.
3. Instalar Filezilla.
4. I a partir d´aqui ja practicament no recordo gaire cosa mes.

Em podrieu ajudar, i de pasada al meu company? Merci.Agur.
En resposta a Jordi Requena Rodríguez

Re: Pases per instalar Moodle

per Reme Sanabria Arias -
Hola, Jordi!

Malauradament l'XTEC ja no ofereix aquest servei
(espai phobos) a nivell de pàgina personal . De moment estan mantenint els espais que ja estan en marxa però la concessió de nous espais està desactivada.

Tinc entès que hi ha formes d'obtenir un espai a nivell privat (no gratuït). Potser algun company del fòrum disposa de més dades al respecte.

Fins aviat,

Reme


En resposta a Reme Sanabria Arias

Re: Pases per instalar Moodle

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoooo Jordi!

L'opció més fàcil pel teu company és demani l'alta al servei Moodle d'Àgora, ja que d'aquesta forma s'estalviarà haver-ho d'instal·lar i mantenir. Ara bé, si per algun motiu no vol demanar aquest espai a Àgora el que us recomano que feu és que envieu aquesta consulta al fòrum Espai Moodle a XTEC.

Bezos, abrasos i sort!

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Pases per instalar Moodle

per Jordi Requena Rodríguez -
Moltes merces Reme i Sara¡
El meu dubte respecte a Agora es si s´ha demanar un espai només per instituts o un particular també pot disposar de moodle a Agora. D´aquesta manera, a mi també m´interesa per si algun dia phobos no funciona com mana, podria exportar els meus continguts a Agora com a particular (independement de l´institut on treballi).
Merci. Agur i bones i merescudes vacances!!!
En resposta a Jordi Requena Rodríguez

Re: Pases per instalar Moodle

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Jordi!
Et recomano que li facis una ullada a aquesta pregunta freqüent on s'explica que l'alta als serveis Àgora només està disponible pels centres docents i serveis educatius (en cap cas a nivell personal perquè un dels objectius del projecte és l'homogeneïtzació de les aules virtuals). Pensa que exportar cursos és molt fàcil i que, per tant, moure'ls de l'espai d'un centre al d'un altre és relativament ràpid!
Bezos, abrasos i bones vacances per a tu també!!
Sara