Grups separats

Grups separats

by Jordi Rodon Cuixart -
Number of replies: 5

Hola,

a veure si em podeu ajudar. Creia que sabia com funcionava lo dels grups separats però estic fet un embolit.

A un curs doncs tinc els alumnes separats per grups, configurades les activitats com a grups separats, però em trobo que els alumnes poden fer les tasques de qualsevol dels grups. Pensava que en estar a un grup ja no veurien les de l'altre grup, però no, ho veuen tot.

Gràcies

 

 

In reply to Jordi Rodon Cuixart

Re: Grups separats

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jordi,

ens podries passar l'enllaç al curs per fer-hi una ullada?

 

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Grups separats

by Jordi Rodon Cuixart -

T'ho hauria de passar per privat, et donaré un compte ja que el Moodle el tinc fora i hem de passar-ho a  Agora aviat.

In reply to Jordi Rodon Cuixart

Re: Grups separats

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jordi,

en aquest cas no us podem donar suport. El que pots mirar és la documentació sobre agrupaments, que potser és el que estàs buscant: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=921

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Grups separats

by carles fornas -

Bon dia.

Aprofito aquest fil per preguntar si s'ha anul·lat la possibilitat d'activar els agrupaments.

No veig la casella de verificació en els paràmetres comuns de mòduls.

Em contesto a mi mateix, però mantinc el missatge per si pot ser d'interès per algú altre.

La casella de verificació ha estat substituïda per una opció que es diu Restriccions d'accés. Allà s'estableix la condició.