Com cancel·lar subscripció a aquest espai de suport?

Com cancel·lar subscripció a aquest espai de suport?

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -
Nombre de respostes: 21

Hola a tots i totes,

IMPORTANT!! Disculpeu l'errada amb la subscripció a aquest fòrum (no es tracta de cap curs sinó de l'espai de suport d'Àgora-Nodes).

Ja hem eliminat la subscripció automàtica i us hem tret a tots (ara té subscripció voluntària). En cas que us torneu a subscriure per error, podeu fer clic a Cancel·la la meva subscripció a aquest fòrum que trobareu dins del bloc Configuració.

Cancel·la subscripció

ATENCIÓ: Si responeu aquest missatge i no voleu tornar-vos a subscriure és important que us assegureu que està seleccionada l'opció "No vull rebre còpies per correu dels missatges d'aquest fòrum" de l'apartat Subscripció.

Subscripció a la resposta al fòrum

Fins ara,

Mònica

P.D.: El missatge original d'aquest fil s'ha desplaçat a aquest enllaç: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=62427

(Editat per Administrador/a XTEC - Missatge original enviat el dimarts, 20 gener 2015, 10:03)

En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Ttitols de text en els ginys laterals

per Eva Trepat Folch -

Bon dia, crec que s'han creuat dades. diria que no estic incrita

En resposta a Eva Trepat Folch

Re: Ttitols de text en els ginys laterals

per Maria Merce Vivancos Monter -

Tampoc jo sé el que ha passat però mai m'he inscrit en aquest curs. Podeu donar-me de baixa? Segur que hi ha algun company que està en llista d'espera i li vindrà bé disposar de la plaça

En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Ttitols de text en els ginys laterals

per Jordi Maqueda Montero -

Bon dia!

 

Ja som tres! !?!

 

 

 

En resposta a Jordi Maqueda Montero

Re: Ttitols de text en els ginys laterals

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola a tots i totes,

disculpeu l'errada amb la subscripció a aquest fòrum.

Ja hem eliminat la subscripció automàtica i us hem tret a tots (ara té subscripció voluntària). En cas que us torneu a subscriure per error, podeu fer clic a Cancel·la la meva subscripció a aquest fòrum que trobareu dins del bloc Configuració.

subscripcio.png

Fins ara,

Mònica

En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Com cancel·lar subscripció a aquest espai de suport?

per JOSEP BORRAS MORA -

Sembla que som uns quants que de sobte hem començat a rebre aquests missatges sense estar inscrits en aquest Moodle.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Com cancel·lar subscripció a aquest espai de suport?

per Laura sole -

Jo no estic inscrita en aquest curs. Jo faig un curs de moodles.i ja he fet els exercicis del curs telematic.

Laura

En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Com cancel·lar subscripció a aquest espai de suport?

per Núria Prunés -

Bon dia,

no m'he subscrit voluntàriament a aquest fòrum. No deixo de rebre missatges i no puc cancel·lar la subscripció......

 

Fitxer adjunt Captura de 2015-01-20 110644.png
En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Com cancel·lar subscripció a aquest espai de suport?

per ANA MARIA MORALES PUIGCERVER -
Em passa el mateix. Estic rebent missatges sense estar subscrita.
En resposta a ANA MARIA MORALES PUIGCERVER

Re: Com cancel·lar subscripció a aquest espai de suport?

per Administrador/a XTEC -

Hola!

Si a la columna de la dreta us apareix el que mostrava la Núria Prunés a la captura de pantalla que ha adjuntat no hauríeu de rebre cap altre missatge. Tot i així, hi ha dues coses que heu de tenir en compte (i que dependran de com tingueu configurat el vostre perfil):

  • Si al paràmetre "Subscripció automàtica als fòrums" del vostre perfil teniu seleccionada l'opció "Sí: quan escrigui en un fòrum, subscriu-me a aquest fòrum", en el moment que respongueu qualsevol missatge del fòrum (com ara aquest), us tornareu a inscriure automàticament. Si no és aquest el comportament que voleu, podeu editar al vostre perfil i canviar-ho Somrient

    Paràmetres de configuració del perfil

  • En el moment de respondre també podeu decidir si voleu rebre o no còpies d'un fil en cas que alguna altra persona respongui indicant-ho a la llista desplegable que apareix al subapartat Subscripció.

    Subscripció a la resposta al fòrum

Per tant, si responeu aquest missatge, assegureu-vos que aquesta darrera opció no queda seleccionada perquè sinó tornareu a estar subscrits i rebreu de nou els missatges nous que s'enviïn.

Una abraçada i disculpeu de nou l'enrenou,

Sara

En resposta a Administrador/a XTEC

Re: Com cancel·lar subscripció a aquest espai de suport?

per Beatriz Morillas Docon -

Vull donar-me de baixa d'aquest fòrum i no tinc l'opció donar de baixa al menú, només la de suscripció. Ajuda sisplau

En resposta a Beatriz Morillas Docon

Re: Com cancel·lar subscripció a aquest espai de suport?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Beatriz,

si no et dóna l'opció, vol dir que ja no estàs inscrita en el fòrum.

De totes maneres revisa la configuració del teu perfil tal com es diu en un missatge anterior:

Si al paràmetre "Subscripció automàtica als fòrums" del vostre perfil teniu seleccionada l'opció "Sí: quan escrigui en un fòrum, subscriu-me a aquest fòrum", en el moment que respongueu qualsevol missatge del fòrum (com ara aquest), us tornareu a inscriure automàticament. Si no és aquest el comportament que voleu, podeu editar al vostre perfil i canviar-ho

Fins ara,

Mònica