Qualificacions continguts remots Teide

Qualificacions continguts remots Teide

per Rebeca Ibañez Garcia -
Nombre de respostes: 5

Bon dia,

Ens estem trobant amb un problema quan demanen que els alumnes facin exercicis online a  l'hora després de mostrar els resultats. Vaig afegir el mòdul qualificacions continguts remots a cada curs on inserim els recursos remots de Teide però el resultat és que d'un grup de 30 només després surt el resultat de 3 o 4 alumnes. He preguntat a l'editorial però em diuen que os pregunte a vosaltres. Què està funcionant malament? Us envio una captura de pantalla perquè veieu el que comento.

Fitxer adjunt error_teide2.JPG
En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Qualificacions continguts remots Teide

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rebeca,

ens hauries de facilitar l'enllaç al curs on us està passant això per poder-ho revisar.

Per altra banda, també necessitem saber si els alumnes accedeixen a les activitats a través del bloc "Els meus llibres" o bé ho fan des del mateix recurs afegit pel professor/a.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificacions continguts remots Teide

per Rebeca Ibañez Garcia -

Hola Mònica,

t'envio l'enllaç del curs http://agora.educat1x1.cat/ies-viladecavalls/moodle/course/view.php?id=982

Per altra banda et comento que els alumnes accedixem des del mateix recurs afegir per professor.

 

Moltes gràcies

En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Qualificacions continguts remots Teide

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rebeca,

el problema pot venir donat per dues causes diferents:

  • L'editorial està enviant dades que no corresponen a cap activitat vàlida
    • Per la nostra part, hem fet millores per minimitzar el problema però l'editorial ha de solucionar la seva part.
  • Les activitats de les unitats no estan seleccionades, caldria revisar una per una per deixar-ho ben configurat. Nosaltres hem configurat la primera d'elles del curs (Aniversari) i, ara, els alumnes que la facin tindran nota. Malauradament les dades que no s'han desat fins ara (ja sigui pel primer problema o pel segon) no es podran recuperar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificacions continguts remots Teide

per Rebeca Ibañez Garcia -

Hola Mònica,

Em pots dir exactament que he de fer per seleccionar les activitats i configurar-les correctament?

Moltes gràcies

En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Qualificacions continguts remots Teide

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rebeca,

has d'editar els paràmetres de l'activitat i assegurar-te que l'apartat "Unitat" en té una de triada. T'adjunto una captura de pantalla:

activitat.png

Fins ara,

Mònica