Bloc Els meus llibres

Bloc Els meus llibres

per Rafel Vazquez Torres -
Nombre de respostes: 6

Bon dia, estem provant de posar l'accés als llibres digitals a través del moodle i havent seguit tots els passos indicats a les PF, ens hem aturat al trobar-nos que en el bloc Els meus llibres no apareixen les pestanyes Gestiona i Afegeix per poder fer la càrrega manual dels llibres. moddle.inscamarles.cat

Atentament,

R.Vázquez

Institut de Camarles

En resposta a Rafel Vazquez Torres

Re: Bloc Els meus llibres

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rafel,

amb quin usuari heu accedit? Recordeu que cal accedir amb l'usuari "admin" per fer aquestes gestions.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloc Els meus llibres

per Rafel Vazquez Torres -

En PF, creia haver entès que els alumnes podien afegir les credencials dels llibres digitals des del bloc "Els meus llibres".

Gràcies un cop més.

En resposta a Rafel Vazquez Torres

Re: Bloc Els meus llibres

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rafel,

ara hem entès millor el problema.

hem donat el permís manageowncredentials al rol "usuari autenticat" i ara ja poden gestionar les seves pròpies credencials.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloc Els meus llibres

per Rafel Vazquez Torres -

Bon dia Mònica, ja he vist que apareix el botó "Afegeix". Però al préme'l apareix el missatge "accés denegat". Deu haver-hi alguna cosa més que no tenim ben configurada. Ens ho pots mirar? moodle.inscamarles.cat

Gràcies,

Rafel V.
Institut de Camarles
Baix Ebre.

 

En resposta a Rafel Vazquez Torres

Re: Bloc Els meus llibres

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rafel,

ja hem detectat l'error i quedarà solucionat a partir de dijous que es faci la propera actualització. De moment, haureu d'esperar o bé fer-ho de forma manual.

Fins ara,

Mònica