Pàgina d'inici recuperada però error en menú de nivells

Pàgina d'inici recuperada però error en menú de nivells

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -
Nombre de respostes: 2

Bona nit,

Jo també m'he equivocat i sense voler he borrat la pàgina d'inici. He seguit les instruccions i he creat una pàgina nova que he anomenat Portada. 

Pensava que tot estava ok però ara a dins dels menús que es generen en els nivells: cicles i nivells sempre hi apareix un menú Portada. No sé com fer-ho perquè no hi surti.

A més estic sempre que importo pàgines des d'XTEC BLocs a Nodes, d'entrada, encara que no les hagi assignat a cap menú, es col·loquen també en el menú dels nivells (fins i tot els de la paperera). Ex: Closcaneta (és a la paperera!!!), Lipdup salut.  Aquestes pàgines manualment les acabo convertint en una entrada (copiant el contingut a la nova entrada) i les esborro permanentment de la paperera.

Em podeu ajudar a treure del menú de nivells Portada?

http://agora.xtec.cat/ceip-montserrat-suria/

Moltes gràcies per endavant

En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Pàgina d'inici recuperada però error en menú de nivells

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Rosa Maria, 

Els menús es defineixen "manualment" a Aparença -> Menús. Si tries els menús on tens el problema, veuràs un element amb la pàgina Portada. No sé molt bé com a arribat allà (imagino que heu reaprofitat alguna pàgina anterior que sí estava al menú), però la pots esborrar sense problemes. 

Salutacions,
Xavi

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Pàgina d'inici recuperada però error en menú de nivells

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -

Hola,

Ho acabo de mirar. Tenia activada la casella:  Afegeix automàticament pàgines superiors noves a aquest menú. 

Crec que ho he entès.

Moltes gràcies per l'ajuda,

Rosa