Respondre als fòrums des del gmail

Respondre als fòrums des del gmail

per EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -
Nombre de respostes: 6

Hola,

Tinc un dubte que ens podria ajudar a millorar la comunicació. Des del correu de la xtec (gmail), al rebre el resum diari dels missatges dels fòrums, si vas a "contesta" o "mostra el missatge en els seu context", et porta a la pàgina, et permet entrar-hi i respondre, si cal. En canvi, si intentes fer-ho des de l'aplicació gmail del mòbil, aquest enllaç dóna error (El certificat d'aquest servidor no és vàlid...). De manera que no es pot respondre de manera immediata. Hi ha alguna possibilitat de canviar algun paràmetre des d'administració del lloc per arreglar-ho? O no està previst que es pugui fer des del mòbil?

En resposta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Respondre als fòrums des del gmail

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Eulalia,

ens pots enviar un d'aquests correus resum a agora@xtec.cat per mirar si hi ha algun error?

Per altra banda, també podeu fer servir l'aplicació Moodle Mobile que igual us facilita la feina. Podeu trobar una pregunta freqüent a l'enllaç següent: Com activar i fer servir l'aplicació Moodle Mobile

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Respondre als fòrums des del gmail

per EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -

D'acord, correu enviat.

Eulàlia

En resposta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Respondre als fòrums des del gmail

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Eulàlia,

potser es tracta d'algun problema amb el navegador del telèfon, al correu em dius que és un Iphone. Hem fet proves amb un telèfon Android i no hem tingut cap problema per accedir directament a respondre els missatges al fòrum.

Si no aconsegueixes que funcioni correctament, potser us podeu plantejar fer servir l'aplicació Moodle Mobile. Tobaràs tota la informació necessària a l'enllaç Com activar i fer servir l'aplicació Moodle Mobile

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Respondre als fòrums des del gmail

per EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -

Hola Mònica,

Ja he activat l'opció del Moodle Mobile, i l'he instal·lada al mòbil. Puc entrar i remenar pels cursos però no em permet entrar als fòrums. Em surt Load Error. En canvi, si hi entro amb el navegador, i veig la pàgina habitual sí que em permet entrar i respondre. Em falta fer alguna cosa? L'aplicació no està ben resolta?

Gràcies

Eulàlia

En resposta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Respondre als fòrums des del gmail

per EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -

Més coses... Tampoc veig l'opció d'edita edició. És només de consulta?

Eulàlia