Alumnes no podem editar a partir del segon WIKI

Alumnes no podem editar a partir del segon WIKI

per RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON -
Nombre de respostes: 6

Tinc dos grups en un curs, on tots els alumnes poden editar els successius wikis que vaig creant, però al moodle dels altres dos grups que tinc, només poden editar el primer wiki que vaig crear. Els dos moodle que tinc estan configurats igual, i quan afegeixo un nou wiki segueixo el mateix procès; com és possible que els alumnes d'un moodle no poden editar a partir del segon wiki?

http://agora-eoi.xtec.cat/eoisantacoloma/moodle/course/view.php?id=442

 

Gràcies

En resposta a RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON

Re: Alumnes no podem editar a partir del segon WIKI

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Ricardo,

el problema és que tens un curs configurat amb "Grups visibles" i, tot i que el curs té grups definits, no hi ha usuaris a cap grup.

El primer wiki et funciona perquè el tens configurat sense grups, en canvi el segon sí que el tens configurat per grups.

Donat que els usuaris no estan posats a cap grup la solució seria que:

  • Eliminis els grups del curs
  • Canviïs la configuració del curs i posis "Sense grups"
  • Canviïs la configuració dels wikis i els deixis tots també configurats "Sense grups".

En principi fent això, els alumnes haurien de poder accedir a tots els wikis sense problemes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Alumnes no podem editar a partir del segon WIKI

per RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON -

Moltes gràcies, Mònica: ha funcionat!

Per cert, saps perquè no funcionen les activitats de l'EOI Campus? Crec que d'alguna manera està relacionat amb el tema grups, però ni amb la nova configuració em funciona. Potser simplement han tallat l'accès als grups ordinaris, però recordo perfectament que fa dos cursos van obrir l'EOI Campus a l'alumnat ordinari, i jo podia afegir activitats al Moodle dels meus grups ordinaris. Ho vaig estar fent durant tot el curs 2012-13. L'any passat no vaig fer servir Moodle; i ara, amb la nova versió del Moodle, no trobo la manera que funcioni...

En resposta a RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON

Re: Alumnes no podem editar a partir del segon WIKI

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Ricardo!

En relació a les activitats de l'EOICampus que comentes que no us funcionen dir-vos que els enllaços que heu creat no són correctes: heu utilitzat recursos de tipus URL enlloc de crear activitats "EOICampus", que són les que hem marcat a la captura de pantalla següent:

Crea activitat EOICampus

 

Us recomanem que us poseu en contacte amb les persones que gestionen l'EOICampus perquè us facin arribar les instruccions que heu de seguir per poder crear aquestes activitats correctament. Així, per exemple, el nom curt del curs ha de tenir un format concret que ara mateix no tampoc és correcte. 

Una abraçada i bona castanyada,

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Alumnes no podem editar a partir del segon WIKI

per RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON -

Moltes gràcies Sara. Havia trobat un missatge antic que parlava del nom que se l'ha de posar als grups. Tal com m'has indicat, ens posarem en contacte amb qui gestiona EOI Moodle -que suposo que es via SAU, oi?-.

Gràcies de nou pel suport tant eficient que ens oferiu,

ricardo

En resposta a RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON

Re: Alumnes no podem editar a partir del segon WIKI

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Ricardo!

En principi si envieu aquesta consulta al SAU hauria de fer-vos arribar la informació que necessiteu per donar d'alta les activitats EOICampus Somrient Ara bé, si no fos així ja ens avisareu per estar-hi al cas i avisar Complicitat

Una abraçada i molt bon començament de setmana!

Sara

En resposta a RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON

Re: Alumnes no podem editar a partir del segon WIKI

per Birgit Ferran Eichmann -

Hola Ricardo,

Al document ENTORNS MOODLE ÀGORA-EOI I EOI CAMPUS: FUNCIONALITATS I GESTIÓ que es va repartir a la Reunió de Caps d’Estudis d'EOI del 12 d’abril de 2013 teniu tota la informació sobre com codificar el short name i group name de les aules Moodle per tal que puguin comunicarse amb lEOICampus i sobre com crear activitats de tipus EOICampus. Degut a la mida del document no puc adjuntarlo però segurament el tindrà el coordinador Moodle del teu centre. Si no el troba, que ens envii un correu a l'Area d'Ensenyament d'Idiomes.

Cordialment,

Birgit Ferran