Baixar notes dels qüestionaris

Baixar notes dels qüestionaris

by Ismael Marcén -
Number of replies: 2
Hola
Tinc uns qüestionaris amb les corresponents notes per a cada alumne. Vull baixar les notes, però faci el que faci, ordenar-los per nom, per cognom, ascendent, descendent, triar només alguns alumnes..., sempre em baixa el mateix: un full amb tots els alumnes i sense cap orde o selecció de les que jo he fet.
Seria fantàstic poder baixar les notes per ordre alfabètic, tal i com surten en el qüestionari.
Algú sap el remei?
Gràcies
Ismael Marcén
In reply to Ismael Marcén

Re: Baixar notes dels qüestionaris

by Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Ismael!

El que pots fer és descarregar el fitxer, obrir-ho amb un full de càlcul (com ara el Calc de l'OpenOffice o l'Excel de Microsoft) i fer les ordenacions pertinents allà. Trobaràs com fer aquesta ordenació a l'ajuda i, si tens dubtes de com fer-ho, ja ens avisaràs per intentar-te ajudar.

Bezos, abrasos i sort!
Sara
In reply to Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Baixar notes dels qüestionaris

by Ismael Marcén -
Hola
Si, és el que vaig fer, però hi ha un altre problema.
Quan fas l'exportació els camps nom i cognom que en el moodle són dos, en el Full o en el Calc es converteixen en un únic camp que a més comença pel nom, per tant l'única sortida que queda es anar esborrant els noms i després ja es pot ordenar per cognoms. Massa entretingut. Per això demanava si havia alguna solució millor.
Salutacions
Ismael Marcén