Menu a una categoria

Menu a una categoria

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -
Nombre de respostes: 2

Hola,

A l'escola estem acostumats a blocs per cicles. Tenim un bloc de la XTEC per Ed. infantil, un per cicle inicial, un per cicle mitjà i un per cicle superior. Per tal de mantenir una estructura semblant hem creat una categoria per a cada cicle dins l'apartat NIVELLS.

http://agora.xtec.cat/ceip-montserrat-suria/

He intentat fer un menú a l'esquerra tal com em vau crear amb INFANTIL però no m'acaba de sortir. Ho he provat amb cicle Inicial però m'he perdut en algun pas i a la categoria de cicle inicial no surt a l'esquerra un enllaç a la categoria 1r i 2n.

No ens caldria la categoria Primària (encara no he tret de l'esquema)  amb un enllaç de 1r a 6è. Per cicles, 1r i 2n han d'anar amb cicle inicial, 3r i 4t amb cicle mitjà i 5è i 6è amb cicle superior.

Em podeu ajudar? Quan us vagi bé m'expliqueu com es pot fer.

moltes gràcies per endavant

 

En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Menu

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Rosa Maria, 

Em pots dir com tens aquest dubte? He vist que has fet el giny/menú a primària correctament. 

A part de seguir aquestes instruccions, s'han de tenir en compte dues coses: 

  1. El giny amb el menú ha d'estar a la zona de ginys adient. En el cas de que vulguis ficar un giny a una categoria, has de ficar el giny a la zona "Categories" 

  2. Has de donar la visibilitat adient al giny, dient en quina categoria s'ha de mostrar (botó Visibility dins del giny, tria Show, Category i el nom de la categoria).

Més informació

Salutacions,

Xavi

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Menu

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -

Hola Xavier,

Per fi tinc el dubte resolt  gràcies a les teves indicacions.

Tot venia de la creació el menú. Quan creava el menú nou no hi incloïa les categories.

Segur que m'aniran sorgint nous dubtes...

Salutacions,

Rosa