Servidor LDAP

Servidor LDAP

per Marcos Orozco -
Nombre de respostes: 4

Hola,

estic intentant actualitzar el moodle de l'institut de Llançà i tinc problemes. Quan vaig a actualitzar els paràmetres del servidor LDAP, em surt el següent missatge d'error:

La paginació de resultats de LDAP no funciona (la versió de PHP no ho permet o no teniu Moodle configurat per a utilitzar la versió el protocol LDAP versió 2)

Em podríeu ajudar? Gràcies!

En resposta a Marcos Orozco

Re: Servidor LDAP

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola Marcos,

No pateixis, si et funciona correctament no hi ha cap problema. Aquest error surt a tots els Moodles d'Àgora però no es necessita per funcionar.

Salutacions,

Pau

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Servidor LDAP

per Marcos Orozco -

Hola Pau,

Gràcies per la ràpida resposta! Com que seguint totes les indicacions que hi ha a "preguntes freqüents" la autenticació amb usuari xtec no funcionava, vaig interpretar que era per aquest error. El fet és que encara no ens funciona al nostre moodle i no sé com solucionar-ho. Em pots ajudar?

En resposta a Marcos Orozco

Re: Servidor LDAP

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola Marcos,

Acabo de comprovar-ho i funciona correctament. Podria ser que estiguessis fent servir un password erroni, o fos un error puntual. Si us plau assegura't amb diferents usuaris.

Salutacions,

Pau

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Servidor LDAP

per Marcos Orozco -

Pau!!!

El compte que no funciona és el meu (perquè tinc com a usuari moodle el mateix d'Xtec però la contrasenya és diferent). Ho he comprovat amb altres companys i funciona perfectament.

Moltes gràcies!!