No puc triar marc horari

No puc triar marc horari

per Xavier Marsal Molero -
Nombre de respostes: 6

Hola,

L'altre dia vaig fer uns canvis en alguns espais de reserves d'aules i ara ens surten en format fila per dia. Revisant els apunts del curs d134 he vist que només es pot fer definir per columnes si s'ha seleccionat un marc horari. El problema és que en algunes aules sembla que ha desaparegut o he tret el marc horari definit i ara, quan intento definir-lo, no m'apareix l'opció. Si que m'apareix si intento afegir un espai o equip nou. El que passa és que crear-los de nou i omplir totes les reserves fixes (són 6 aules) és molt bèstia només per una opció. Suposo que ho podem arreglar, no?

Adjunto captures de pantalla

La intranet és agora.xtec.cat/escolapuigcerver/intranet

Gràcies

Xavi

En resposta a Xavier Marsal Molero

Re: No puc triar marc horari

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Xavi,

Quan un espai té reserves fetes no se li pot assignar un marc horari. El motiu és que és molt complex associar les reserves existents amb les hores definides al marc. En particular, si hi hagués alguna hora que no encaixés no es podria associar i es perdria.

Per tant, per poder associar un marc horari abans hauries d'esborrar prèviament totes les reserves existents en el recurs o equipament al que vols assignar el marc.

Una alternativa seria crear un recurs o equipament nou i desactivar l'existent. Les reserves les hauries de passar manualment.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: No puc triar marc horari

per Xavier Marsal Molero -

D'acord Toni,

La situació estranya és per què han desaparegut els marcs horaris. Dic estranya perquè he observat que va ser quan vaig editar el nom i descripció dels espais. Ho vaig comprovar posteriorment amb un altre espai que tenia buit; vaig anar a edita l'espai o equip per reservar i, sense fer canvis, vaig donar a Modifica i... va desaparèixer el marc horari. Surten tres ratlletes ---.

Veig que la solució pel meu problema serà tornar a picar les reserves fixes, però crec que el fet que s'esborrin els marcs assignats no deu ser normal. Si hi voleu fer una revisió abans no li passi a algú altre.

Salutacions

Xavi

En resposta a Xavier Marsal Molero

Re: No puc triar marc horari

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Xavi,

Si vols podem provar a assignar els marcs horaris directament a la base de dades. No hi ha cap garantia de que funcioni, però si es tracta d'espais que tenien marcs fins fa poc és probable que vagi bé. Igualment, després de fer-ho, hauràs de comprovar que no s'ha perdut cap reserva. Si ens dius quins marcs s'han d'associar a cada espai, fem la prova.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: No puc triar marc horari

per Xavier Marsal Molero -

Hola Toni,

Doncs sí, gràcies. Per provar-ho no perdo res. Com a molt, si es desconfigura tornar-les a picar, però ho he de fer igualment.

El marc horaria assignar és "ESO i BTX", i els espais o equips són aquells que ara estan sense marc horari.

Salutacions i gràcies

Xavi

En resposta a Xavier Marsal Molero

Re: No puc triar marc horari

per ANTONI GINARD LLADO -

       Hola Xavi,

Hem fet l'assignació del marc horari. Sembla que ha funcionat correctament, però comproveu-ho per si de cas.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora