Problemes amb la capçalera i calendaris

Problemes amb la capçalera i calendaris

per Rocío Mora -
Nombre de respostes: 2

Hola, 

Trabajando en la web del INS Montserrat Colomer nos hemos encontrado con los siguientes problemas:

1. Capçalera: Según el ordenador que utilizamos, se ve diferente. La caja de descripción queda desplazada hacia abajo, como si no cupiera. Intentamos utilizar una letra más pequeña pero se sigue moviendo. Y en la imagen central, al utilizar la letra más pequeña, aparece una línea blanca debajo.

Ponemos un pantallazo:

cap%C3%A7alera%20nodes%20141007.png

2. Calendaris: Nos gustaría poner en cada página de curso, su Google Calendar. Hemos probado la simple incrustación, con un giny de texto. La verdad es que la apariencia del google calendar no es muy atractiva. Nos gusta más la apariencia del calendario que habéis puesto de prueba, con el giny calendar. Se supone que podemos añadir calendarios en los parámetros, no? De hecho sabemos cómo hacerlo, pero no sabemos cómo decirle al giny que escoja cada uno de ellos (siempre escoge el primero)

3. Cuando abrimos el menú desde la graella d'icones, escogemos una página y desde ella volvemos a la página de inicio, esta nos aparece con el menú abierto. ¿Habría alguna manera de que esto no ocurriera?

Gracias

 

En resposta a Rocío Mora

Re: Problemes amb la capçalera i calendaris

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Rocío,

M'agrada molt aquesta foto que heu posat com a capçalera. És molt bonic el vostre institut. 

Et contesto un per un. 

1. Según el ordenador que utilizamos, se ve diferente. La caja de descripción queda desplazada hacia abajo, como si no cupiera.

La mida de la lletra de la segona caixa, de moment, no es pot definir. El text que heu triat és molt bo però és bastant llarg. Aquesta segona caixa està pensada per textos més petits. 

Podeu retallar ajustar una mica el text sense perdre l'essència: 

"Creiem en l'èxit educatiu de tots els alumnes" 

De totes maneres, això de que es desmonti, no deixa de ser un error de visualització que intentarem corregir. 

2. Calendaris. Se supone que podemos añadir calendarios en los parámetros, no?

Sí, cada calendari té associat un nombre de calendari dins de wordpress que has de ficar al camp del giny: 

Selecci%C3%B3_765.png

 

Selecci%C3%B3_766.png

Podeu afegir més d'un calendari, per exemple: 1,5,10

Si teniu problemes perquè no es visualitza el calendari, mireu aquesta pregunta freqüent:

http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=1302&mode=cat&hook=141

 

3. Cuando abrimos el menú desde la graella d'icones, escogemos una página y desde ella volvemos a la página de inicio, esta nos aparece con el menú abierto. ¿Habría alguna manera de que esto no ocurriera?

Esta fet conscientment. Guardem una cookie que recorda l'estat del menú. Es possible que hi hagi usuaris que prefereixin tenir el menú sempre desplegat i no vulguin tenir que desplegar-lo cada vegada. De totes maneres, jo tinc dubtes que, en general, els usuaris vulguin aquest menú sempre desplegat. Durant el pilot us anirem fent pregurntes i aquesta serà una d'elles: Deixeu el menú desplegat habitualment?  Us molesta trobar el menú desplegat?. En el teu cas, ja sabem la resposta a la segona pregunta ;) 

Salutacions,
Xavi