El nom real dels usuaris

El nom real dels usuaris

per Montserrat Blasi Sala -
Nombre de respostes: 4

Hola a tothom! No sé si és que m'oblido d'alguna cosa... però no em surt el nom real dels usuaris en els desplegables per triar l'usuari a l'hora de fer una reserva. M'explico: Quan vull fer una reserva, tinc un desplegable on poder triar el nom de la persona que fa la reserva. Tots els usuaris entrats en cursos anteriors em surten amb el seu nom real. Però els usuaris que he entrar ara nous m'apareixen amb els seu nom d'usuari, no amb el nom real, que és el que convindria. Què haig de fer perquè em continuï sortint el nom  real, com abans?

Gràcies,

Montse

En resposta a Montserrat Blasi Sala

Re: El nom real dels usuaris

per ANTONI GINARD LLADO -

       Hola Montse,

No t'apareixen el nom i els cognoms perquè no els heu introduït a la Intraweb. El que has de fer és anar a Administració > Mòduls IW > Usuaris, localitzar l'usuari/ària que no té aquestes dades, editar-lo i desar els canvis.

Aquest és el cas, per exemple, de l'usuari carles.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: El nom real dels usuaris

per Montserrat Blasi Sala -

Si, és el cas del Carles. El seu nom d'usuari és carles, però jo ja he editat les seves dades i a la casella del nom real hi he posat el seu nom i ho he desat. Però no surt el seu nom complet en el desplegable de les reserves. No sé què més fer-hi...

Montse

En resposta a Montserrat Blasi Sala

Re: El nom real dels usuaris

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Montse,

He pogut introduir el nom i els cognoms del Carles sense problemes. Suposo que no has mirat al lloc correcte. El que he fet ha estat el següent:

  1. Anar a Administració > Mòduls IW > Usuaris.
  2. Clicar a la C de Carles en el menú horitzontal amb l'abecedari.
  3. Marcar l'usuari a la columna Opcions i clicar a Edita.
  4. Introduir les dades i desar.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: El nom real dels usuaris

per Montserrat Blasi Sala -

Ostres, Toni, ho sento... realment jo hi anava per un altre costat i per això no trobava l'opció correcta d'editar. Ara m'ho apunto per a futures vegades! Gràcies per la paciència!

Montse