Alumnes fora del curs

Alumnes fora del curs

par ENRIC MATEU PALAU,
Nombre de réponses : 2

Hola,

ahir em vaig trobar que la gran majoria dels alumnes inscrits al meu curs de llengua catalana de 3r d'ESO no podien accedir-hi. Tots ells ja s'havien donat d'alta anteriorment i fins i tot hi havien realitzat activitats. Segueixen accedint a altres cursos de moodle però no al meu. Jo sí que puc entrar-hi amb normalitat i fins i tot m'apareixen tots a la llista d'inscrits.

Pensava que si a ells els apareixia el missatge que no estaven inscrits al curs podrien tornar-s'hi a inscriure, però tampoc poden fer-ho. El missatge que els apareix és:

Què hem de fer?

Gràcies.

En réponse à ENRIC MATEU PALAU

Re: Alumnes fora del curs

par ENRIC MATEU PALAU,

El miisatge que els apareix és:

Opcions d'inscripció

No us podeu inscriure en aquest curs

 

L'enllaç del curs és:

http://agora.xtec.cat/col-vedruna/moodle/enrol/index.php?id=62

 

En réponse à ENRIC MATEU PALAU

Re: Alumnes fora del curs

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Enric,

en algun moment, al mètode d'inscripció "Autoinscripció (Alumnat)" li deuries posar un número de dies al paràmetre "Duració de la inscripció" i per això ara ha començat a caducar la inscripció de la majoria dels alumnes. Per arreglar-ho, has d'anar a Administració del curs | Usuaris | Usuaris inscrits i a tots els alumnes que surten en gris (com inactius) fer clic a la rodeta de la columna "Mètodes d'inscripció" per accedir al paràmetre i desmarcar l'opció "La inscripció acaba".

Fins ara,

Mònica