Visibilitat de les pàgines pendents de revisió o esborrany

Visibilitat de les pàgines pendents de revisió o esborrany

per Javier Medina Diaz -
Nombre de respostes: 9

Hola,

Quan posem una pàgina com a pendent de revisió, veig que se segueix veient igual.

De la mateixa forma, quan posem una pàgina com a visibilitat privada, em sembla que també es veu igualment.

La pregunta és com fer que la pàgina no surti publicada mentre que l'estem treballant.

Disculpeu que potser és qualsevol opció que no he vist, però porto una estona i no ho he trobat.

Gràcies,

Javier

 

En resposta a Javier Medina Diaz

Re: Visibilitat de les pàgines

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Javier, 

En principi, l'autor de l'article i els usuaris amb rol administrador o editor poden veure tots els articles, independentment de la seva visibilitat. Si surts de la sessió, veuràs que un usuari anònim no pot veure els articles pendents de revisió ni privats.     

Salutacions

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Visibilitat de les pàgines

per Javier Medina Diaz -

Hola Xavier,

El dubte no és referent als articles, és referent a les pàgines.

Acabo de comprovar-ho, tinc tres pàgines pendents i es veuen igualment al desplegable de pàgines, sense haver iniciat la sessió.

Gràcies,

Javier

En resposta a Javier Medina Diaz

Re: Visibilitat de les pàgines

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Javier, 

Disculpa, pensava que estaven parlant d'articles. 

He canviat la teva pàgina "Ubicació" a "Pendent de revisió" i no es visualitza públicament per un usuari no validat (anònim). Pots comprovar-lo ara mateix: 

http://agora.xtec.cat/inssantandreu/?page_id=239

T'hauria de sortir "Pàgina no trobada". Si veus la pàgina es que estas validat en el Wordpress.

No sé a que et refereixes amb "desplegable de pàgines", si em pots donar més pistes...

Salutacions,
Xavi

 

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Visibilitat de les pàgines

per Javier Medina Diaz -

Hola Xavier,

El que voldria és que no es veiessin ni al desplegable les pàgines. Tinc per exemple serveis pendent de revisió i surt tot el desplegable. També tinc secretaria pendent i surt al desplegable.

De fet, ubicació no he aconseguit encara que surti al desplegable, l'acabo de canviar de pendent a publicada i no surt al desplegable.

He revisat vàries vegades perquè no puc afegir pàgines que surtin al desplegable i no ho veig.

Gràcies.

Javier

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Visibilitat de les pàgines

per Javier Medina Diaz -

Hola,

He seguit treballant amb les pàgines a la web, ara em passa que he eliminat pàgines que depenien de la pàgina de serveis i segueixen sent visibles al desplegable!

En canvi si obro la pàgina serveis, al lateral, com subpàgines no apareixen.

És com si no anés coordinat el desplegable de pàgines amb les que surten al menu lateral.

Es pot veure a la web: http://agora.xtec.cat/inssantandreu/

Les subpàgines eliminades, que no haurien de sortir al desplegable són: Serveis digitals, acollida i Transport escolar.

Gràcies,

Javier

En resposta a Javier Medina Diaz

Re: Visibilitat de les pàgines

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Javier, 

Ara entenc millor el teu problema. El que veus al desplegable (panell que surt al donar-li a la icona de menú -tres ratlles horitzontals-) és un menú. Encara que eliminis les subpàgines, la referència al menú continua. 

Has d'anar a menús, triar "Menú principal" i eliminar aquestes referències. He eliminat "Acollida" del menú a mode d'exemple. Prova a eliminar Serveis digitals i Transport escolar.

De la mateixa manera, pots afegir les pàgines, categories o fins i tot enllaços externs que vulguis en aquest menú i sortirà al desplegable.

Si tens dubtes, m'ho dius. 

Salutacions,
Xavi

 

 

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Visibilitat de les pàgines

per Javier Medina Diaz -

Perfecte Xavier,

Era aquest el problema, treballava amb pàgines i no tenia en compte que també havia d'actualitzar els menús.

He reordenat pàgines i menús, però al retocar-ho tot una mica, he perdut la pàgina d'inici!

És a dir, quan vaig a home em diu que no ha trobat contingut, en canvi si vaig a inici ho veig correctament.

He anat a personalitza > pàgina d'nici i efectivament indica inici, però no la detecta.

He provat de posar altres pàgines associades a pàgina d'inici i passa el mateix, és com si no pogués associar com a pàgina d'inici cap pàgina.

Ho pots veure a: http://agora.xtec.cat/inssantandreu/

Gràcies per la teva atenció,

Javier

En resposta a Javier Medina Diaz

Re: Visibilitat de les pàgines

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Javier, 

Ja està solucionat. El problema és que vas fer "neteja" i vas esborrar la pàgina d'inici per defecte. 

El sistema necessita aquesta pàgina per defecte encara que després es canviï de pàgina inicial al "Personalitza". No es cap error teu i en les properes versions farem que aquesta pàgina inicial per defecte no sigui necessaria. 

Ara, de moment, no esborris la pàgina que es diu "Inici", si vols ficar una altra, ho pots fer però sense esborrar la que es diu "Inici". 

Salutacions i gràcies a tu per donar-nos tota aquesta informació.