franja amb el nom de la imatge de capçalera

franja amb el nom de la imatge de capçalera

per Javier Medina Diaz -
Nombre de respostes: 4

Hola,

He vist que quan passes amb el ratolí per sobre de les imatges del carrusel de capçalera, surt una franja grisa sota l'imatge que diu el nom de l'arxiu. Crec que no queda massa bé.

Es pot veure a: http://agora.xtec.cat/inssantandreu/

No se si es pot solucionar amb alguna opció de la plantilla, potser és tan simple com marcar alguna opció concreta.

Gràcies,

Javier

En resposta a Javier Medina Diaz

Re: franja amb el nom de la imatge de capçalera

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Javier, 

Dins del carrusel que tens configurat com a capçalera, veuràs un munt de paràmetres que permeten configurar molts aspectes dels carrusels. 

Si configures Mostra el títol i la descripció  a No, ja no es mostrarà cap text associat a la imatge.

Salutacions

En resposta a Javier Medina Diaz

Re: franja amb el nom de la imatge de capçalera

per JOAN SEDEÑO LOBATO -

Hola, Javi

Pot ser que només es vegi si estàs identificat? Jo ho estic mirant ara i no em surt la franja ni el nom del fitxer.

Salutacions

Joan Sedeño

En resposta a JOAN SEDEÑO LOBATO

Re: franja amb el nom de la imatge de capçalera

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Joan, 

No, en principi pel carrusel, no hi ha diferència entre un usuari autentificat i un usuari anònim. Revisa els paràmetres al Carrusel, segurament tindràs el paràmetre de Mostra el títol i la descripció a "No".

Salutacions

 

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: franja amb el nom de la imatge de capçalera

per Javier Medina Diaz -

Hola,

Efectivament Joan, no es veu el nom de la imatge, tal com ha comentat el Xavier, ara, està modificat el paràmetre mostra el títol i la descripció a no.

Salutacions,

Javier