Curs sense accés

Curs sense accés

per M.carmen Portoles Montel -
Nombre de respostes: 6

Hola,

 

Quan els alumnes intenten accedir al curs  English 5 Joan Lara (http://agora-eoi.xtec.cat/eoilleida/moodle/course/view.php?id=245) es troben amb el missatge que el curs no està disponible. Jo he mirat els paràmetres des de l'usuari 'admin' i diria que tot és correcte. Li podrieu fer una ullada?

 

Moltes gràcies,

Carme 

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Curs sense accés

per EOI d'Olot . -

Hola,

A l'EOI d'Olot ens passa el mateix que a l'EOI de Lleida amb un dels cursos d'anglès i com la Carme porto TOT el matí intentant trobar la solució però no me'n surto.

I hi ha temes del curs visibles: http://agora-eoi.xtec.cat/eoiolot/moodle/course/view.php?id=45&section=1&notifyeditingon=1

 

Algú ens pot ajudar si us plau. És URGENT!!!

 

Merci.

En resposta a EOI d'Olot .

Re: Curs sense accés

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola,

hem intentat entrar a tots dos cursos simulant un alumne/a de la llista de participants i a tots dos cursos ens ha funcionat correctament.

Ens podeu facilitar el nom d'un alumne/a que no pugui entrar al curs?

Tingueu també en compte dues coses, el curs, a part de tenir un tema visible, també ha de tenir un tema marcat com acutal.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Curs sense accés

per EOI d'Olot . -

Bon dia Mònica,

Ho sento però jo entro com a administradora i quan agafo el rol d'alumnat continuo no tenint accés al curs. Em surt la pantalla següent.

La veritat és que aquesta nova versió de Moodle ens està portant MOLT problemes de tot tipus!!!

Merci.

Mar

 

En resposta a EOI d'Olot .

Re: Curs sense accés

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

hem marcat el tema1 com a tema actual "bombeta gris" i sembla que funciona correctament. Tingues en compte que si no hi ha almenys un tema visible i un tema marcat com a tema actual l'alumnat no hi pot accedir. Aquest comportament també es donava a les versions anteriors.

Si teniu qualsevol altre problema no dubteu en escriure'ns i mirarem de trobar solució el més aviat possible.

Fins ara,

Mònica